... | Всього: 111 Нових за місяц: 0 Нових за тиждень: 0 Нових вчора: 0 Нових сьогодні: 0 Хлопців: 31Дівчат: 79 |
|
| | |
|
На допомогу вчителям ОЗ
Перчунівська ЗШ І – ІІІ ступенів
Урок з ОЗ на тему : «Складові здорового способу життя»
Розробив : вчитель Перчунівської ЗШ І – ІІІ ступенів Граненко Сергій Анатолійович
Перчунове 2011
Тема: Складові здорового способу життя. Мета:Формувати в учнів уявлення про здоров’я та його значення для навчання, спілкування, повноцінної праці та відпочинку. Розширити набуті знання про складові здоров’я: фізичне, соціальне, психічне і духовне; збагатити уявлення про чинники, які впливають на стан здоров’я. Розвивати бажання щоденно піклуватися про своє здоров’я і здоров’я оточуючих ; виховувати почуття милосердя, гуманного ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров’ям. Обладнання:Малюнки та ілюстрації,схематичне зображення здоров’я, робочий зошит і підручник. Очікувані результати: учні називають складові здорового способу життя; фактори,що впливають на здоров’я Епіграф : «… Людина повинна прагнути до того. Щоб прожити відведений їй термін. Перебуваючи у здоровому розумі і здоровому тілі. А цього можна досягти тільки дотримуючись більш природного способу життя…» Китайська народна мудрість План уроку: І. Організаційний етап…..2 хв ІІ. Перевірка домашнього завдання… 10 хв ІІІ. Мотивація навчальної діяльності … 2хв ІV. Вивчення нового матеріалу…. 10 хв 1. Фактори здоров’я 2. Здоровий спосіб життя V. Узагальнення й систематизація знань….15 хв VІ. Домашнє завдання…3 хв. VІІ. Підведення підсумків уроку…3 хв.
Хід уроку: І. Організаційний етап. - Посміхніться один одному, щоб нам було приємно спілкуватися. Девіз уроку: Хто здоровий, той сміється, все йому в житті вдається. Він долає всі вершини, це ж чудово для людини! ІІ. Перевірка домашнього завдання. Перевіряється виконання завдань робочого зошита і підручника. Підсумовуючи перевірку , вчитель загадує загадку6 Що це таке? Коли воно є – марно тратимо, не дбаємо, а коли його не стане – віддали б усе, щоб повернути назад (Здоров’я) ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомляємо тему, мету уроку і очікувані результати. ІV. Вивчення нового матеріалу. 1. Фактори здоров’я Використовуємо схему із підручника . Здоров’я залежить від таких факторів: - Системи охорони здоров’я – на 10%; - Спадковості – на 20%; - Соціально-економічних і екологічних умов – на 20%; - Способу життя людини – на 50%. Наша спадковість визначається здоров’ям наших батьків. Ми не можемо змінити систему охорони здоров’я , але можемо регулярно відвідувати лікарів з метою профілактичних оглядів. Адже хворобу легше попередити, ніж лікувати. Ризик багатьох інфекційних захворювань знижується при планових вакцинаціях. Робота в групах: • Розбити дітей на групи. Роздати їм аркуші паперу. Запропонувати їм намалювати квітку з п’ятьма пелюстками і вирізати її. • Використовуючи матеріал підручника необхідно зобразити на пелюстках квітки те, що характеризує духовний, фізичний, соціальний, інтелектуальний та емоційний аспекти благополуччя людини. • Висаджування квітів на квітник. 2. Здоровий спосіб життя. Робота з таблицею і підручником. Учні записують складові здорового способу життя у зошит у вигляді таблиці. Складові здорового способу життя Дотримання здорового способу життя Збалансоване харчування Раціональний добовий режим Оптимальний руховий режим Загартовування Відсутність шкідливих звичок Сприятлива психологічна атмосфера в родині і колективі Дотримання правил особистої гігієни Сприятлива екологічна ситуація V. Узагальнення й систематизація знань. Мозковий штурм: «Що потрібно, щоб квіти добре росли? » Записати на дошці пропозиції дітей. Додати, або підкреслити наступне: 1. Оберігати їх, прополювати від бур’янів 2. Поливати, підживлювати, щоб вони добре розвивалися 3. Лікувати, якщо на них нападуть комахи-шкідники. Підсумувати: «Так і наше здоров’я потребує, щоб його берегли (що ми для цього робимо); розвивали, зміцнювали його (як ми зміцнюємо своє здоров’я?) ,а у разі необхідності відновлювали, тобто правильно лікувати (що це означає?)». Записати на дошці формулу здорового способу життя: «Зберігати, розвивати, відновлювати ». VІ. Домашнє завдання. Вивчити матеріал підручника стр.13-15, виконати завдання в робочому зошиті стр 5. VІІ. Підведення підсумків уроку. Перевірка очікуваних результатів від уроку з наявними. Виставлення оцінок. Прощання:Стати в коло, узятись за руки і хором сказати: «Будьмо здорові!». Привітати одне одного оплесками.
|
Категорія: Інформації | Додав: metodist (31.10.2012)
|
Переглядів: 839
| Рейтинг: 0.0/0 |
| |
| | |
|
Обласний педагогіч | |
Учитель року 2018 | |
|