І ЗАНЯТТЯ
СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ
Дата проведення: 7 грудня
2012 р.
Місце проведення: Добровеличківська ЗШ І-ІІІ ст. №1
Проблема: Обчислювальні
навички як складова предметно-математичної компетентності молодших школярів
ПЛАН
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА
1.Методи використання нетрадиційних форм оволодіння
обчислювальними навиками у процесі навчальної діяльності молодших школярів.
/Коржан Н.Б. - вчитель Добровеличківської ЗШ І-ІІІ ст.№1/
2.Засвоєння
молодшими школярами змісту арифметичних дій на основі теоретико-множинного
підходу.
/Ковальчук Л.М. –
вчитель Добровеличківського НВК №2 /
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
1.Відвідування та обговорення відкритого уроку математики «Письмове множення багатоцифрових чисел на
одноцифрове. Розв’язування задач на швидкість».
(Баранчук В.Д.- вчитель Добровеличківської ЗШ І-ІІІ ст.№1)
2. Методичні
посиденьки. Обмін досвідом.
(учасники
семінару-практикуму)
ЗАВДАННЯ:
1.Опрацювання періодичної та методичної л-ри з
актуальної проблеми.
2. Розробити творчі завдання з математики.
ІІ ЗАНЯТТЯ
СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ
Дата проведення: 5 квітня 2013 р.
Місце проведення: Помічнянська ЗШ
І-ІІІ ст. №1
Проблема: Специфіка форм
організації навчання випускників початкових класів
ПЛАН
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА
1.Поняття форм організації навчання випускників початкових класів. Урок як
основна форма організації навчання.
/Михайляк Л.І.- вчитель Помічнянської ЗШ І-ІІІ ст. №2/
2.Класифікація форм організації
навчання та види уроків.
/Максимчук Н.І.- вчитель
Піщанобрідської ЗШ І-ІІІ ст./
3.Профілактика дезадаптації
учнів під час переходу з початкової до середньої ланок освіти.
/Ліпаєва-Болтян Я.О.- психолог Помічнянської ЗШ І-ІІІ ст. №1/
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
1.Відвідування та
обговорення відкритого уроку математики «Ділення на двоцифрове число».
/Гриценко Л.В.- вчитель Помічнянської ЗШ І-ІІІ ст.№1/ Української мови «Дієслово
як частина мови».
/Чалик І.М. -
вчитель Помічнянської ЗШ І-ІІІ ст.№1/
ЗАВДАННЯ:
1.Опрацювання періодичної та методичної л-ри з
актуальної проблеми.
2. Опрацювати програмові вимоги для учнів п’ятих класів з навчальних предметів.
3.Опрацювати новий Держстандарт початкової загальної
освіти та нову програму.
|