І ЗАНЯТТЯ
Дата проведення:
28 листопада 2012 р.
Місце проведення:
Піщанобрідська ЗШ І-ІІ ступенів
Проблема: Особистісно зорієнтований підхід у навчанні
молодших школярів української мови
Форма проведення: семінар-практикум
П Л А Н
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА
1.Впровадження методів нетрадиційної нестандартної організації творчої
діяльності учнів.
/Олександрович С.А.- вчитель Помічнянської ЗШ І-ІІІ ст.
№1/
2. Активізація розумової діяльності та пізнавальних можливостей учнів
початкової школи.
/Мосійчук
Н.М.- вчитель Перчунівської ЗШ І-ІІІ ст./
3. Педагогічні дебати: Аналіз та оцінювання діяльності (взаємооцінювання та
самооцінювання).
(учасники семінару-практикуму)
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
4.Відвідування та обговорення відкритого уроку української
мови «Закріплення знань про слова назви предметів».
(вчитель Марусенко І.В.- Піщанобрідська ЗШ І-ІІІ ст.)
5. Тренінг: Педагогічна
технологія виховання казкою. Художня казка та її вплив на особистісне
становлення дитини.
/Врадій Т.А.-вчитель початкових класів Добровеличківської ЗШ І-ІІІ
ступенів №1/
ЗАВДАННЯ:
1.Опрацювання періодичної та методичної л-ри з актуальної
проблеми.
2.Підбір рекомендованої літератури для читання дітьми на
канікулах
ІІ ЗАНЯТТЯ
Дата проведення: 6 березня 2013 р.
Місце проведення: Тишківська ЗШ І-ІІІ
ст. №1
Проблема: Обдарованість і особливості інтелектуального
розвитку. Форма проведення: семінар-пратикум
ПЛАН
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА
1. Інформаційно-методичні повідомлення:
Про закінчення навчального року.
Про порядок проведення
навчальних екскурсій.
/Л.Попроцька – методист РМК/
2. Розумово обдарована дитина, характеристика обдарованості.
/Скуратовська
О.В.- вчитель Миколаївської ЗШ І-ІІ ст./
3. Здібності як напрямок обдарованості.
/Боліла
Л.В.- вчитель Добровеличківського НВК №2/
4. Організація співпраці; формування взаємодопомоги та довіри.
/Спринсян
Н.М.- вчитель Помічнянської ЗШ І-ІІІ ст. №1/
5. Круглий стіл: Формування у молодших школярів звички вчитися самостійно.
/учасники семінару-практикуму/
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
6. Відвідування та обговорення відкритого уроку математики «Закріплення прийому загального
випадку віднімання двоцифрових чисел. Творча робота над задачею.
(Перепелиця С.В.- вчитель Тишківської ЗШ І-ІІІ ст. №1)
7. Що читати молодшим школярам влітку?
(рекомендований
перелік творів для читання влітку)
ЗАВДАННЯ:
1.Опрацювання
періодичної та методичної л-ри з актуальної проблеми.
2.Підбір
завдань з основ здоров’я з логічним навантаженням.
|