І засідання
Дата проведення:
19 жовтня 2012р.
Місце проведення: Добровеличківська ЗШ І-ІІІ ст. №1
Проблема: Формування
комунікативних компетентностей в період шкільної адаптації
Форма проведення: семінар-практикум
План
Теоретична частина
1. Вивчення психологічних особливостей першокласників в період адаптації до
школи.
Пахоленко Р.Д.- психолог Помічнянської ЗШ І-ІІІ ст. №2
2. Майстер-клас «Шкільна адаптація. Діагностика та корекція шкільної дезадаптації»
Врадій Т. А. – вчитель
Добровеличківської ЗШ № 1
3.Психологічна адаптація дітей до шкільного життя і шкільного навчання.
Бондаренко Т.Л.- методист РМК
Практична частина
1. Відвідування та обговорення уроку математики «Число і цифра 8»
Малімон І.Л.–вчитель Добровеличківської
ЗШ І-ІІІ ст. №1
2. Обговорення проблеми за круглим столом.
учасники семінару-практикуму
Завдання:
1. Опрацювання матеріалів з актуальної
проблеми в періодичній та методичній літературі.
2. З метою дотримання наступності у викладанні предметів відповідно до нового
Держстандарту розробляти уроки з використанням елементів інтерактивних
технологій.
3. Підготувати поради для батьків першокласників.
ІІ засідання
Дата проведення : 15
травня 2013р.
Місце проведення: Олександрівська ЗШ І-ІІІ
ступенів
Проблема: Розвиваючі можливості ігрової діяльності першокласника. Форма проведення: семінар-практикум
План
Теоретична частина
1. Роль гри на уроці.
Залюбовська Т.М.- вчитель
Гнатівської ЗШ І-ІІІ ст.
2. Дидактичні ігри на уроках.
Тендюк Л.І.- вчитель Помічнянської ЗШ І-ІІІ ст.
3. Рухливі ігри з інтелектуальним навантаженням.
Михайленко Т.Ю.- вчитель
Добровеличківського НВК №2
4. Нове у програмових вимогах при
викладанні навчальних дисциплін майбутнім учням другого класу у відповідності
до Держстандарту початкової загальної освіти.
Канівець І.А. – вчитель
Помічнянської ЗШ № 2
Практична частина
1.Відвідування та обговорення уроку природознавства «Тварини рідного краю».
Яворська О.А.- вчитель Олександрівської ЗШ І-ІІІ ст.
2.Відвідування захисту дитячого екологічного проекту «Тварини – наші друзі»
Учасники семінару-практикуму
Завдання:
1.Опрацювання матеріалів в періодичних та методичних виданнях проблеми «Гра
та її розвиваючі можливості».
2. Підготувати умови розвиваючих логічних ігор для формування методичної
добірки.
3. Опрацювати новий Держстандарт початкової загальної освіти та нову програму.
|