12 жовтня 2012
року на базі Перчунівської ЗШ І-ІІІ ст. відбулося засідання РМО з
проблеми «Компетентнісно орієнтований підхід у навчально-виховному
процесі як основа для формування і розвитку конкурентно спроможної особистості»
для
учителів основ здоров’я та безпеки життєдіяльності, педагогів-тренерів, які
впроваджують превентивні проекти «Шкільна програма з профілактики вживання
тютюну, алкоголю і наркотиків (ХОУП)» та «Школа проти СНІДу».
Учасники відвідали урок з ОЗ вчителя Граненко С.А. у 5 класі на тему «Життєвий
ритм. Режим дня» та КВК «Здоров’я -найбільше
багатство», підготовлений вчителями початкових класів Кобутою О.О. та
Доманішевською І.М. Круглий стіл «Зміст компетентностей учителя» дав змогу
поділитися своїми напрацюваннями вчителям Врадій Т.А., Калініченко О.І.,
Граненку С.А., Колісніченку С.В.
Методист РМК
Турта О.А.звернула увагу присутніх на особливості викладання ОЗ та превентивних курсів «ХОУП»,
«Школа проти СНІДу», «Захисти себе від ВІЛ». Було надано перелік програм,
підручників та методичної літератури, які затверджені Міністерством освіти і
науки, молоді та спорту України.
Програми
формування життєвих навичок передбачають широке використання інтерактивних
методів навчання: моделювання ситуацій,
рольові ігри, дискусії, дебати, вікторини, ситуаційний аналіз, використання
аудіовізуальних видів роботи (театр, музика) тощо. Необхідно звернути увагу на
те, що навички формуються в діяльності; набуті знання та інформація створюють
лише передумови набуття вмінь і навичок. Не менш важливим є набуття практичного
досвіду через реальне виконання відповідних вправ, дій, відпрацювання моделей
поведінки.
|