25 січня 2013 року на базі Добровеличківського МНВК відбувся Фестиваль методичних ідей, участь у якому взяли педагоги, що атестуться на присвоєння (підтвердження) педагогічних звань "Вчитель-методист", "Старший учитель", "Вихователь-методист" або на присвоєння вищої кваліфікаційної категорії, члени районної науково-методичної ради, заступники директорів з навчально-виховної роботи, методичний актив. Учасникам зібрання пропонувалися творчі звіти педагогів, що атестуються, про результати роботи над методичною проблемою:
Вітко М.І., вчитель світової літератури Помічнянської ЗШ №1: "Формування готовності учнів до аналітичної діяльності: літературознавчий аспект"
Кулик Т.В., вчитель світової літератури Новолутківської ЗШ І-ІІ ст.: "Організація навчального діалогу на уроках світової літератури"
Гідулян О.П., вчитель фізичної культури Помічнянської ЗШ №2: "Формування здоров'язбережувальної компетентності учнів на уроках фізичної культури та в позакласній роботі"
Косарєва А.І., вчитель української мови та літератури Помічнянської ЗШ №2: "Інноваційнй технології як засіб формування творчої особистості"
Деменковець Л.С., вчитель початкових класів Помічнянської ЗШ №1: "Використання елементів здоров'язбережувальних технологій як засобу збереження психофізичного здоров'я молодших школярів"
Реута Л.І., вихователь Добровеличківського ДНЗ "Ромашка": "Сучасні підходи до логіко-математичного мислення дітей дошкільного віку"
Мошкова Л.В., вчитель української мови та літератури Помічнянської ЗШ №2: "Використання інноваційних технологій як засіб формування пізнавальної активності учнів на уроках рідної мови"
Зима Г.Ф., вчитель математики Добровеличківського НВК №2: " Роль домашньго завдання при вивченні математики"
Лозбякова О.А., вчитель української мови та літератури Добровеличківської ЗШ №1: "Впровадження колективно-групових форм роботи на уроках української мови та літератури"
Мєркунова Н.О., вчитель світової літератури Помічнянскьої ЗШ №3: "Оновлення аналітико-інтерпретаційної діяльності як необхідна умова сучасного уроку літератури"
Шевчук О.В., вчитель англйської мови Помічнянської ЗШ №1: "Формування лексичних навичок на уроках англійської мови"
Наумова М.Й., вчитель історії Перчунівської ЗШ: "Використання краєзнавчого матеріалу під час вивчення історії"
Дрогуль О.П., вихователь Добровеличківського ДНЗ "Ромашка": "Використання інноваційних технологій у мовленнєвій діяльності дошкільників"
Кудрянова Т.А., вчитель хімії та біології Тишківської ЗШ №2: "Самостійна та групова робота учнів на уроках хімії та біології"
Грицак Т.А., вчитель математики Гаївської ЗШ: "Технологізація процесу розв'язування математичних задач як засіб активізації творчих здібностей учнів"
Федченко Л.С., вчитель української мови та літератури Помічнянської ЗШ №3: "Підвищення якості та ефективності навчально-виховного процесу на основі розвитку творчої активності вчителя і учнів"
Павленко Т.В., вчитель англійської мови Добровеличківської ЗШ №1: "Формування комунікативних навичок шляхом використання інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови"
Малімон І.Л., вчитель початкових класів Добровеличківської ЗШ №1: "Формування творчого мислення учнів"
Баранчук В.Д., вчитель початкових класів Добровеличківської ЗШ №1: "Роль ігор в розвитку мислення, кмітливості і інтересу до навчання"
Всім учасникам зібрання пропонувалося обрати по 5 методичних ідеї, що висловлювалися виступаючими та можуть бути корисними для інших. Найбільш цікавими для слухачів виявилися ідеї Вітко М.І. (13 голосів), Зими Г.Ф. (12 голосів), Лозбякової О.А. (12), Деменковець Л.С. (12), Малімон І.Л. (11), Федченко Л.С. (10), Баранчук В.Д. (10).
Членами науково-методичної ради відзначені позитивні тенденції у підготовці педагогів до творчого представлення результатів своєї роботи над проблемним питанням.
Разом з тим, потребують корекції формулювання багатьох методичних проблем, допомога у визначенні результативності роботи над визначеним питанням, вивчення і дотримання вимог до електронної презентації, розвиток умінь виступати перед аудиторією.
|