Проблемою
семінару стояло питання: «Впровадження інтерактивних технологій з метою
адаптації випускників початкової школи в середній».
Відвідавши
урок у 4 класі (вчитель Татарчук Л.В.), метою якого було висвітлення проблеми
дотримання наступності у викладанні предмету Українська мова (читання) у
початковій та середній ланках освіти учасниками семінару вироблено методичні
рекомендації.
Методичні
рекомендації
щодо
організації ефективної роботи з профілактики дезадаптації
в учнів 5-х класів важливо:
-
Знати теоретичні основи соціальної педагогіки та принципи побудови виховної роботи з сім'єю і в дитячому
колективі;
-
Вміти застосовувати на практиці наявні знання;
-
Вивчити вікові особливості молодших школярів та підлітків;
-
Володіти методами діагностики оцінки особистості молодшого школяра і підлітка;
-
Провести аналіз отриманих даних і виробити програму подальших дій;
-
Визначити пріоритетні напрямки діяльності;
-
Спланувати систему роботи «сім'я - школа»;
-
Відстежувати розвиток самообслуговування та зайнятості школяра;
-
Паралельно використовувати різні форми роботи для організації педагогічної
освіти батьків;
-
Вибудувати взаємодії з психологічною службою через роботу постійно діючого
психолого-педагогічного консиліуму;
-
Вміти оцінити проміжні результати;
-
Проаналізувати поведінку дитини, і скласти програму його корекції.
|