28 березня на базі Добровеличківського НВК «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2-гімназія» пройшло засідання районного методичного об’єднання вчителів української мови та літератури з проблеми: «Використання вітагенних технологій на уроках словесності». Під час теоретичної частини засідання РМО методист районного методичного кабінету Бондаренко В.В. відмітила, що змінюються мета та зміст освіти, з'являються нові засоби та технології навчання, але урок залишається головною формою навчання. Незмінними є складові уроку, які спрямовані на формування компетентностей здобувачів освіти, на принцип науковості в змісті, розвиток інтересу до знань, різноманітність форм і методів та раціональне використання часу на уроці.
На сприяння активізації знань вчителів з теоретичних та практичних основ підвищення якості та результативності сучасного уроку був направлений виступ Федченко Л.С., вчителя Помічнянської ЗШ І-ІІІст.№3, яка презентувала досвід роботи по впровадженню вітагенних технологій в навчальному процесі.
Структура сучасного компетентнісно зорієнтованого уроку повинна відображати сутність процесів, з якими пов’язані методична творчість учителя й активна навчально-пізнавальна діяльність здобувачів освіти. Учасники семінару прослухали звіт Степіної В.О., вчителя Липнязької ЗШ І-ІІІ ст., про проходження курсів підвищення педагогічної кваліфікації.
Нестандартні підходи у викладанні української мови і літератури здійснюються через проведення так званих нестандартних уроків (структура уроків нетрадиційна), організацію нестандартних завдань чи запитань, нетрадиційних форм повторення, закріплення чи перевірки вивченого матеріалу, на це закцентували увагу Могила К.В. (вчитель Тишківської ЗШ І-ІІІст.№2), Самойленко Л.І. (вчитель філії Червонополянського НВК КЗ «Піщанобрідське НВО»ЗШ І-ІІІст.- дошкільний навчальний заклад»).
|