24 жовтня 2016 року відбулося відкрите засідання проблемної лабораторії вчителів початкових класів з проблеми: «Впровадження ТРВЗ-педагогіки у навчально-виховний процес».
З метою поширення досвіду та розширення кругозору з проблеми ТРВЗ-педагогіки на засідання проблемної лабораторії були запрошені педагоги різних предметів району.
В порядок денний включено:
- Презентація з досвіду роботи членів проблемної лабораторії
- Обговорення, представлення досвіду роботи нових членів ТРВЗ лабораторії.
Виступаючі Зогова О.Т. та І.А. вказали, що
- ТРВЗ - це наука про розвиток систем, ефективному мисленню взагалі, в будь-якій області творчості. А ще ТРВЗ називають загальною теорією сильного мислення, або загальною теорією творчості. Якщо ми навчимося управляти свідомістю, то будемо управляти і нашим життям. Розкрила суть головного інструмента ТРВЗ - ФСА;
- можливості розвитку творчої уяви на основі ТРВЗ-технології, як працювати над основними властивостями систем, проводити їх генетичний аналіз.
Дмитрієва С. А. ознайомила з порівняльною характеристикою об'єктів дослідження та емоційністю в ставленні до них. Презентувала алгоритми складання порівнянь, метафор, загадок. На прикладах показала використання прийомів емпатії в роботі над поняттям.
Далі відбулося обговорення, представлення досвіду роботи нових членів ТРВЗ лабораторії.
По завершенню члени проблемної лабораторії отримали завдання:
Всім членам п/л:
- Опрацювати теоретичний матеріал даного засідання.
- Зайнятися пошуком літератури по ТРВЗ в методичних виданнях, педагогічній періодиці, інтернеті, тощо.
- Впроваджувати прийоми та методи ТРВЗ у навчально-виховний процес.
- Взяти участь у роботі обласної творчої лабораторії «Розвиток творчості молодших школярів у процесі впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти».
- Надання консультативної допомоги педагогам району з питань впровадження ТРВЗ-технології в навчально-виховний процес.
|