22 жовтня 2015 року відбувся "педагогічний міст" у смт. Добровеличківка на базі Добровеличківського міжшкільного навчально-виробничого комбінату. Учасниками мосту були директори загальноосвітніх навчальних закладів, заступники з навчально-виховної роботи та методисти Кіровоградського та Добровеличківського районів. "Педагогічний міст" - це власне одна з найефективніших нетрадиційних масових форм роботи з обміну досвідом.
Перед учасниками мосту виступила начальник відділу освіти, молоді та спорту Силенко Л.В., яка ознайомила гостей зі здобутками та шляхами розвитку освіти Добровеличківщини.
Про впровадження інноваційних технологій у систему методичної роботи повідомили завідувач Добровеличківського РМК Заєць І.О. та завідувач Кіровоградського РМК Смоліна О.С.
Керуючись необхідністю пізнання нового в освоєнні певних педагогічних напрацювань, учасники педагогічного мосту з великим інтересом прослухали виступи з досвіду роботи Царенка Р.В., директора Олексіївської ЗШ І-ІІ ступенів, Наумової М.Й., директора Перчунівської ЗШ І-ІІІ ступенів, Калашнік С.П., заступника директора з навчально-виховної роботи Перчунівської ЗШ І-ІІІ ступенів, Стоян А.М., заступника з виховної роботи Добровеличківського НВК "ЗШ І-ІІІ ступенів №2 - гімназія" та Поліщук Л.В., педагога-організатора Добровеличківського НВК "ЗШ І-ІІІ ступенів №2 - гімназія".
Не менш цікавим був майстер-клас «Міжнародні інтелектуальні турніри - всебічний розвиток особистості». Царенко Р.В.провів інтелектуальну гру "Даугавпілс".
Надзвичайно теплу, сприятливу для високорезультативної роботи атмосферу створили директори та колективи Добровеличківського міжкільного навчально-виробничого комбінату та Добровеличківського НВК "ЗШ І-ІІІ ступенів №2 - гімназія".
Учасники заходу відвідали також Добровеличківський краєзнавчий музей, де для них змістовну екскурсію провела науковий співробітник музею Куделя Наталія Юріївна.
Учасники «педагогічного мосту» відзначили високий рівень науково-методичної підготовки працівників методичного кабінету, педагогів Добровеличківщини, готовність до пошуку свого шляху у справі виховання, навчання і розвитку особистості учня.
Підбиваючи підсумки заходу, педагоги Кіровоградського та Добровеличківського районів ще раз підтвердили ефективність і доцільність використання цієї форми пропаганди та вивчення педагогічного досвіду.
|