П`ятниця, 24.05.2024, 13:14
Комунальна установа
"Добровеличківський методичний центр
педагогічної майстерності"
Вітаю Вас Гость | RSS
//
Меню сайту
Статистика
...
Всього: 111
Нових за місяц: 0
Нових за тиждень: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0

Хлопців: 31
Дівчат: 79
Форма входу
Погода
Головна » 2019 » Березень » 28 » Тренінг вчителів англійської мови
16:59
Тренінг вчителів англійської мови

27 березня 2019 року на базі комунального закладу «Добровеличківське навчально-виховне обєднання» відбувся тренінг для вчителів англійської мови з проблеми: «Інтерактивна діяльність на уроках англійської мови».

Тренінг проводивсь у формі взаємообміну досвідом з актуальної проблеми. Кожен з учасників мав можливість бути у ролі тренера та провести з колегами уже застосовані ними інтерактивні методи чи вправи, які вдало та результативно діють при досягненні певної мети.   

Виштикайло  І. В. ознайомила присутніх із мобільним додатком ZipGrade, за допомогою якого можна в рази скоротити час, який витрачають учителі на перевірку рівня знань учнів. Учасники тренінгу на практиці змогли оцінити зручність та ефективність додатка.

Бойченко В. Ю. розповіла про CLIL технології  - предметно-мовне інтегроване навчання, яке останнім часом набирає все більшої популярності у викладанні англійської мови. В. Ю. підкреслила, що, CLIL -  це вивчення англійською (або іншою іноземною мовою) всіх або декількох предметів шкільної програми — це може бути навколишній світ, малювання, історія, географія, суспільствознавство, математика, хімія, біологія, література і навіть фізкультура. Учителі змогли практично спробувати цю технологію за допомогою вправ , розроблених за цією технологією.

Арабова Л. В. та Папуша Т. Г запропонували учасникам тренінгу інтерактивні вправи та ігри для парної, групової та індивідуальної роботи, що допомагає учням ефективно засвоювати матеріал

Павленко Т. В. презентувала свої  інтерактивні вправи з відеоматеріалами – Answer and discuss, matchcomplete , “snowball” За допомогою запропонованих видів робіт учнів легше навчити сприймати на слух, складати діалоги та монологічні виступи

Голубєва Т. В. розповіла про етапи організації роботи з пісенним матеріалом. Головне – визначити ціль використання музики на уроці англійської: чи це навчання нової лексики, повторення вже вивченої граматики та ін.. Учасники тренінгу мали можливість визначати з якою ціллю можна використати цю чи іншу пісню на уроці.
         
                     

            

Переглядів: 472 | Додав: Личко | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Обласний педагогіч
Обласний педагогічний Марафон Штрихи до портрета Василя Сухомлинського
Учитель року 2018
Учитель року-2018
Новий навчальний рік
Про організацію
навчально-виховного
процесу
у 2018/2019 н.р.
Результати
Результати ІІ етапу
Всеукраїнських
учнівських олімпіад
2018-2019 н.р.
ЗНО
Одеський регіональний
центр
оцінювання якості
освіти
Пошук
Календар
«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Корисні посилання
Архів записів