27 березня 2019 року на базі комунального закладу «Добровеличківське навчально-виховне об’єднання» відбувся тренінг для вчителів англійської мови з проблеми: «Інтерактивна діяльність на уроках англійської мови».
Тренінг проводивсь у формі взаємообміну досвідом з актуальної проблеми. Кожен з учасників мав можливість бути у ролі тренера та провести з колегами уже застосовані ними інтерактивні методи чи вправи, які вдало та результативно діють при досягненні певної мети.
Виштикайло І. В. ознайомила присутніх із мобільним додатком ZipGrade, за допомогою якого можна в рази скоротити час, який витрачають учителі на перевірку рівня знань учнів. Учасники тренінгу на практиці змогли оцінити зручність та ефективність додатка.
Бойченко В. Ю. розповіла про CLIL технології - предметно-мовне інтегроване навчання, яке останнім часом набирає все більшої популярності у викладанні англійської мови. В. Ю. підкреслила, що, CLIL - це вивчення англійською (або іншою іноземною мовою) всіх або декількох предметів шкільної програми — це може бути навколишній світ, малювання, історія, географія, суспільствознавство, математика, хімія, біологія, література і навіть фізкультура. Учителі змогли практично спробувати цю технологію за допомогою вправ , розроблених за цією технологією.
Арабова Л. В. та Папуша Т. Г запропонували учасникам тренінгу інтерактивні вправи та ігри для парної, групової та індивідуальної роботи, що допомагає учням ефективно засвоювати матеріал
Павленко Т. В. презентувала свої інтерактивні вправи з відеоматеріалами – Answer and discuss, match, complete , “snowball” За допомогою запропонованих видів робіт учнів легше навчити сприймати на слух, складати діалоги та монологічні виступи
Голубєва Т. В. розповіла про етапи організації роботи з пісенним матеріалом. Головне – визначити ціль використання музики на уроці англійської: чи це навчання нової лексики, повторення вже вивченої граматики та ін.. Учасники тренінгу мали можливість визначати з якою ціллю можна використати цю чи іншу пісню на уроці.
|