29 листопада 2018 року на базі Добровеличківського МНВК відбувся семінар – тренінг з проблеми: «ТРВЗ як технологія системного мислення. ФСА — головний інструмент ТРВЗ», в якому взяли участь вчителі 1-х класів загальноосвітніх навчальних закладів району.
Перед учасниками із своїми творчими надбаннями виступили члени районної творчої групи з проблеми: «Впровадження ТРВЗ – технології в навчально-виховний процес початкової школи».
В ході даного заходу колегам презентовано досвід роботи творчої лабораторії.
Теоретично окреслила основні принципи та розкрила поняття Зогова Олена Тимофіївна і презентувала на прикладі своїх відео уроків проблему: «ТРВЗ як основна форма розвивального навчання молодшого школяра. Особливості моделювання ФСА в навчально-виховному процесі молодших школярів».
Продовжила думку своєї колеги Канівець Інна Адольфівна, яка розкрила питання «Роль творчої уяви на основі ТРВЗ-технології. Основні властивості та генетичний аналіз об’єкта». Запропонувала увазі гостей декілька ігор, які носять ціленаправлений розвивальний характер та продемонструвала відео з їх практичним застосуванням.
Підсумок діяльності творчо працюючих педагогів з актуальної проблеми підвела керівник районної проблемної лабораторії вчителів початкових класів Дмітрієва Світлана Анатоліївна висвітленням питання: «Порівняльна характеристика об’єктів дослідження та емоційність в ставленні до них. Алгоритми складання порівнянь, метафор, загадок. Використання прийомів емпатії в роботі над поняттям». Світлана Анатоліївна яскраво продемонструвала розкриття цього питання відео- фрагментами, зафіксованими під час роботи із своїми учнями та прокоментувала їх.
Для більшості колег ця педагогічна технологія нова, ще не пізнана, тому ми сподіваємось на подальшу співпрацю.
|