На базі Перчунівської ЗОШ відбувся семінар-практикум вчителів фізики «Метод проектів як реалізація діяльнісного підходу». Вчителем фізики у школі працює Калашнік Світлана Петрівна – досвідчений педагог з великим творчим методичним надбанням та бажанням віддавати свої знання вихованцям. Кабінет фізики навчального закладу багатий своїм науково-інформаційним оформленням та технічним забезпеченням. Привертає увагу стенд зі словами Е.Роджерса:«Фізика - це наука розуміти природу». Саме це завдання - навчити учнів розуміти оточуючий світ, своє місце в ньому реалізує в процесі своєї діяльності висококваліфікований, досвідчений педагог Калашнік Світлана Петрівна.
На методичний огляд було представлено урок в 11-му класі на тему «Радіоактивність. Природна та штучна радіоактивність. Види радіоактивного випромінювання». Технологія проведення уроку була представлена вдалим поєднанням класичної та новітньої методик проведення уроку з ІКТ-супроводом. Проблемний виклад матеріалу супроводжувався різними видами організації самостійного навчання – самоперевірка знань, робота в групах та взаємонавчання, робота з пошуком інформації в різних джерелах. Дотримання вчителем всіх вимог до проведення уроку – від організації навчальної діяльності до підведення підсумків та вдале поєднання різних методичних методів та прийомів забезпечило високу результативність уроку.
Світлана Петрівна поділилася власним багаторічним досвідом організації роботи учнів з науковими проектами. Прагнення педагога знайти розумний баланс між академічними та практичними знаннями, вміннями та навичками були реалізовані шляхом використання проектної технології навчання як такої, що розвиває пізнавальні навички учнів, формує вміння самостійно конструювати свої знання, вміння орієнтуватися в інформаційному просторі та активно розвиває критичне мислення і формує основні життєві компетентності учнів.
На завершення колектив школи представив до перегляду виховний захід «Дзвони Чорнобиля», приурочений 28-ій річниці трагедії.
Як підсумок можна стверджувати, що одне з найважливіших завдань школи – формування та розвиток особистості – реалізується вчительським колективом і зокрема Калашнік С.П. завдяки створенню необмежених можливостей пізнавальної діяльності та самовдосконалення учнів.
|