26 листопада 2014 року на базі Добровеличківської ЗШ І-ІІІ ступенів № 1 відбувся семінар – практикум вчителів 2-х класів на якому опрацьовувалась проблема «Сучасний урок в умовах особистісно-орієнтованого навчання».
Розкриваючи тему семінару – практикуму Валентина Дмитрівна Баранчук провела урок літературного читання максимально застосовуючи форми та методи, які спонукали учнів її класу до засвоєння навчального матеріалу на прикладі творчості Андрія М’ястківського «Казка про яблуню». Впродовж усього уроку активним помічником було застосування ІКТ, доречне використання досвіду дітей, вдало застосовувались міжпредметні зв’язки та формування екологічної культури постійно було на слуху у другокласників.
Продовженням семінару була участь вчителів у засіданні круглого столу, під час якого даний самоаналіз уроку Валентиною Дмитрівною та глибокий аналіз уроку колегами. В рамках круглого столу Баранчук В.Д. презентувала свій досвід з проблеми «Застосування особистісно – орієнтованого навчання в начально-виховному процесі», де висвітлила основні аспекти своєї діяльності з даного питання.
Наступним для обговорення стояло питання «Оновлення змісту навчання і виховання в умовах особистісно-орієнтованого навчання». Ведучою в розкритті основних напрямків даного питання виступила з презентацією вчитель початкових класів Помічнянської ЗШ І-ІІІ ступенів №1 Чалик Ірина Миколаївна. До обговорення долучались також колеги з висвітленням питань: «Модель уроку в системі особистісно-орієнтованогго навчання та виховання учнів початкових класів» - Михайляк Л.І. та «Технологія проведення особистісно-орієнтованого уроку в початкових класах» - Ковальчук В.М.
На завершення ділової розмови з повідомленнями та інструктивними матеріалами виступила Попроцька Л.М., методист райметодкабінету відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації. Також членами студії вчителів 2-х класів підведено підсумки та вироблено завдання, які потрібно виконати в період між засіданнями.
|