20 березня для відкритого обміну педагогічним досвідом у Вінниці зустрілися вчителі з 16 областей України. Більше 120 учасників цілий день презентували, дискутували та обмінювалися власними досвідом з впровадження новітніх ідей щодо навчання. Тема Вінницького EdCamp – «Інформаційні технології та STEM-освіта».
Є два правила проведення EdCamp. Перше - правило «про дві ноги». Тобто учасниці та учасники (не)конференції, окрім того, що самостійно визначають програму й хід заходу, можуть покинути ту чи іншу локацію, якщо тема перестала цікавити. А після завершення EdCamp всі відчувають так званий «ефект довгого хвоста» – тобто дискусії на зацікавлену тему можуть продовжуватися й надалі.
Кіровоградську область представляли сім педагогів, серед яких були і вчителі Добровеличківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ст. Калашник О.А. та Калашник Ю.О.
Організатори надали можливість ознайомитися із думками дванадцяти експертів: Наталії Копняк «Інфографіка: Що? Де? Коли? Для кого?», Сергія Пойди «Програмуємо граючись», Ірини Слуцької «Грати навчаючись або навчатися граючи?», Володимира Копняка «Про що думають роботи?», Олега Пустовойта «Візуальне Web-середовище програмування App Lab», Миколи Заболотного «STEM – освіта для візуалів» та з іншими.
Цікавою була і вчительська паралель. Серед восьми локацій вчительської паралелі право представляти свою тему виборов і Калашник Юрій Олександрович, який презентував роботу гуртка з робототехніки, що є одним із напрямків впровадження STEM–освіти.
Взагалі отрималась «крута» вчительська (не)конференція: закон "про дві ноги" і "ефект довгого хвоста", мейкерство, робототехніка, STEM, інфографіка, майнкрафт у школі, менше паперів - багато інновацій і ще більше ідей.
|