05 грудня 2014 року на базі Помічнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 відбувся семінар-практикум вчителів 1-х класів з проблеми «Створення на уроці позитивного емоційного мікроклімату, використання різноманітних засобів стимулювання дитини».
«Щоб відкрити перед учнями іскорку знань, учителеві треба увібрати море світла, ні на хвилину не відходячи від променів вічно сяючого сонця знань, людської мудрості». Ці слова Василя Олександровича Сухомлинського постійно звучать відлунням в педагогічній діяльності вчителя початкових класів Помічнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Попової Олени Вікторівни, яка була господинею ділової зустрічі вчителів 1-х класів.
До уваги колег Олена Вікторівна запропонувала урок математики, на якому розглядалась тема «Таблиця додавання і віднімання числа 2». В ході уроку Олена Вікторівна ставила за мету виробляти в учнів навички лічби, вміння додавати і віднімати число частинами, розв”язувати задачі, розпізнавати геометричні фігури. Розвивати увагу, пам”ять, логічне мислення. Основною лінією діяльності вчителя було створення на уроці позитивного мікроклімату, ситуації успіху. По завершенню Олена Вікторівна зробила самоаналіз проведеного уроку, а також колеги висловили свої враження з побаченого та відмітили елементи, які взяли на замітку для використання в своїй діяльності.
Продовженням у висвітленні проблеми семінару була участь у засіданні круглого столу. В рамках цього заходу психолог базової школи Пахоленко Раїса Данилівна поділилась думками власного досвіду з питання «Щоб навчання було радісним». Підтримали розмову висвітленням питань: «Адаптація першокласника до шкільного життя» вчитель початкових класів Липнязької ЗШ №1 Липкан Галина Петрівна, Діордійчук Ольга Олександрівна, вчитель Помічнянської ЗШ №3 з проблемою «Методи стимулювання учнів з метою попередження відставання під час засвоєння навчального матеріалу» та питання «Формування техніки читання – основа успішного навчання» презентувала вчитель Піщанобрідської ЗШ І-ІІІ ступенів Супрун Катерина Іванівна з власного досвіду.
На завершення семінару – практикуму виступила методист РМК Л.Попроцька, яка зазначила що створення позитивного емоційного мікроклімату є одним з головних аспектів високої результативності та відповідної рейтингової оцінки педагога не тільки як професіонала, а й особистості.
|