План роботи
методичного об’єднання вчителів ОЗ на 2012/ 2013 навчальний рік
І засідання (29 серпня 2012 року )
Тема : Організація навчально – виховного процесу з основ здоров’я в 2012/2013 навч. році
Мета: Визначити шляхи розвитку професійної компетентності
вчителів «Основ здоров’я» в умовах
безперервної освіти.
Завдання:
-проаналізувати сучасні напрямки
вдосконалення рівня професійної компетентності вчителів ОЗ;
-визначити основні завдання
вчителів при створенні умов для задоволення освітніх потреб школярів у вивченні
ОЗ у 2012/2013 н.р.;
-надати науково-методичну
допомогу вчителям щодо організації навчально-виховного процесу в 2012/2013
н.р.;
-спланувати роботу РМО на
навчальний рік.
І. Аналітико-інформаційний блок
1. Аналіз стану навчально – виховного процесу
з основ здоров’я за 2011/2012 навчальний
рік
(доповідь:
Турта О.А., методист РМК, Обжелян Л.О., керівник РМО)
2. Ознайомлення з новинками
науково-методичної літератури та банком інноваційних технологій і ефективного
педагогічного досвіду. (обмін інформацією, демонстрація)
ІІ.Теоретико-інтерактивний блок
1.Роль та місце РМО вчителів ОЗ у
розвитку професійної компетентності педагогічних працівників.
(круглий стіл: Турта О.А., методист РМК,
Обжелян Л.О., керівник РМО)
2.Обговорення рекомендацій МОНУ та
КОІППО щодо роботи у 2012/2013 н.р.
(інтерактивна вправа: Ліщенко Л.А.)
ІІІ. Практично-рефлексивний блок
1. Обговорення актуальної тематики
засідання РМО та науково -практичних семінарів для вчителів ОЗ.
(Турта О.А., методист РМК)
2. Уточнення бази даних вчителів ОЗ,
творчих педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів району з
ОЗ.
(Турта О.А., методист РМК)
*Звіти
вчителів, які пройшли курсову перепідготовку
* Вироблення
методичних рекомендацій.
* Анкетування
вчителів ОБЖ.
ІУ. Підсумок роботи секції.
Місце
проведення: РМК
Завдання:
Опрацювати літературу
1. Програма інтегрованого предмета „Основи здоров’я” для середньої
загальноосвітньої школи.
2. Методичний лист МОН України "Методичні
рекомендації щодо вивчення основ здоров’я у 2012/2013 навчальному році”
3. Підготувати презентацію з досвіду роботи
організації позакласних заходів з предмету («Козацький гарт», «Разом із мамою,
разом із татом», «Всесвітній день боротьби з курінням, зі СНІДом»…)
Засідання № 2
12 жовтня 2012 рік
Тема: „ Компетентністно
орієнтований підхід у навчально виховному процесі як основа для формування і
розвитку конкурентно спроможної особистості”.
1.
Доповідь „Навчання і компетентність: пошуки сенсу і змісту”.
Обжелян Л.О. – керівник РМО
2.
Огляд літератури з проблемної теми .
Турта О.А. – методист РМК
Обжелян Л.О. – керівник РМО
3.
Повідомлення „Рівні сформованості ключових компетентностей”.
Врадій Т.А. – вчитель
Добровеличківської ЗШ І – ІІІ ст.№1
4.
Презентація творчої лабораторії вчителів –членів творчої групи.
5.
Круглий стіл „Зміст компетентностей учителя”.
(члени РМО)
6.
Підсумок роботи РМО
Місце проведення: Перчунівська ЗШ І-ІІІ ст.
Опрацювати
літературу:
1.
"Здоров’я
та фізична культура” ж – л №
29(161), жовтень 2009 р.
2.
Овчарук О. Компетентності як ключ до
оновлення змісту освіти // Стратегія реформування освіти в Україні: Зб. – К: КІС,2005.
3. Родригіна І.В. Компетентнісно орієнтований підхід до навчання. – Х.:
Основа, 2005.
4. Клепко С. Різні структури ключових
компетенцій.-" Управління освітою”, № 12,2005
5. Булка Н.І. Креативність і соціальна
компетентність / Н.І.Булка // Практична психологія та соціальна робота. – 2001.
– №10. – С.46-49.
6. Карпович В.А. Діяльність сучасного вчителя. – К.,
2004. – 121 с.
7. Ковальчук В.І. Технологія навчання дорослих на основі
особистісно-орієнтованого підходу: тренінг / В.І.Ковальчук. – К. : Шк. світ,
2009.136 с.
8. Змоделювати урок на тему: «Поліпшення здоров’я дітей –
запорука здоров’я нації».
Засідання № 3
18 січня 2013 року
Семінар - практикум
учителів основ
здоров’я
Тема. Традиційні та інноваційні підходи
до сучасного уроку з упровадженням проектних технологій
1.
Історія методу проектів.(виступ)
Гармаш
Л.М., вчитель Тишківської ЗШ І – ІІІ ст.№ 1
2.
Поняття «Метод проектів сьогодні.(доповідь)
Калашник
О.А., завідуюча РМК
3.
Типи проектів учнів (ділова гра)
Колісніченко С.В., вчитель Помічнянської
ЗШ І-ІІІ ст.№ 1
4. Використання
притч на уроках основ здоров’я
Ковальчук Л.М., вчитель
Добровеличківського НВК №2
5. Урок – тренінг у 6 класі.
6. Підведення підсумків роботи
семінару – практикуму.
Місце проведення: Добровеличківський
НВК № 2
Опрацювати
літературу:
1.
Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої
діяльності в Україні від 25.11. 2000 р.
№ 773
2.Аматьєва О., Гавриш Н. Формування інноваційної
культури педагога (формування проектно-конструктивної свідомості педагога) //
Дошкільне виховання. – 2002. - №10. – С. 11
3.Варзацька
Л. Інноваційні
аспекти особистісно орієнтованого розвивального навчання // Укр. мова та літ. в
школі. – 2002. №3. – С.30.
4.Волошина
Г., Савчук Н.
Майстер-клас – форма підготовки вчителя нової генерації // Освіта. – 2003. –
11-18 червня. – С.3.
5.Волошина
Н. Новаторські форми
занять: семінари, диспути, конференції
(інновації в випробуваних формах) // Всесвітня літ. та культура. – 2003. - №3. - С.4.
6.Гейко
І. Використання
інтерактивних форм і методів навчання, як засіб формування творчої особистості
(основні інноваційні методи і їх види) // Історія України. – 2002. - №37.
7.Гриценко
Н. Нові освітні
технології (контрольні уроки) //Завуч. – 2003. - №19. – С.14.
Засідання № 4
1березня 2013 року
Тема:
«Фактори ризику девіантної поведінки, та принципи ефективної
первинної профілактики».
1. Ознайомлення з роботою факультативу «Захисти себе від
ВІЛ».
(виступ вчителя Сигиди Ю.Г.Помічнянської ЗШ І-ІІІ ст. №3)
2. Методичний інструментарій вивчення стану викладання
предмета «Основи здоров’я», «Захисти себе від ВІЛ», «Школа проти СНІДу».
(тестові та різнорівневі завдання з
«Основ здоров’я» для учнів середніх та старших класів; співбесіда з учителями
та учнями, анкета для вчителя, анкета для учнів; Калініченко О.І.- заступник
директора з виховної роботи)
3. Вплив
методичного об’єднання на професійне становлення вчителя.
(Турта О.А.- методист РМК)
4. Використання
форм, методів, технологій навчання, що забезпечують високу пізнавальну
активність учнів на уроці, демократичний стиль спілкування на рівні
«вчитель-учень».
(Члени РМО)
5. Планування на наступний навчальний рік.
(Члени РМО)
6. Підсумок
роботи.
Місце проведення: Помічнянська ЗШ І-ІІІ ст.№ 3
|