Графік і тематика засідань РМО вчителів трудового навчання
на 2012/2013н. р. І засідання
Дата проведення: 7 вересня 2012 року
Мета: Визначити шляхи розвитку професійної компетентності вчителів трудового навчання в умовах безперервної освіти
Завдання:
- проаналізувати
сучасні напрями удосконалення рівня професійної компетентності вчителів
трудового навчання ;
- визначити
основні завдання вчителів при створенні
умов для задоволення освітніх потреб школярів у вивченні трудового навчання у
2011/2012 н .р. ;
-визначити
проблеми допрофільної підготовки у 8-9 класах і профільного навчання в старшій школі та окреслити шляхи їх розв`язання;
- надати
науково-методичну допомогу вчителям щодо організації навчально-виховного
процесу у 2012/2013 н.р. та
особливостей вивчення предмету в 9-класах;
- спланувати
роботу РМО на навчальний рік.
І. Аналітико-інформаційний блок
1. Аналіз роботи РМО
вчителів трудового навчання за 2011/2012 н.р. та завдання на
2012/2013 н. р. Турта О.А., методиста РМК
2. Опрацювання інформаційно-методичного листа Міністерства
освіти і науки, молоді та спорту України «Про викладання трудового навчання у 2012/2013 навчальному році»:
Сокол Н.В, керівник
РМО
3. Формування професійної компетентності на уроках
трудового навчання та в позаурочний час.
Інтерактивна гра,
члени РМО
4. Проведення
олімпіади з трудового навчання
Турта О.А., методист РМК
5. Аналіз перевірки стану викладання
трудового навчання за новими програмами.
Турта О.А., методист
РМК
6.
Ознайомлення з новинками науково-методичної літератури та банком інноваційних технологій і ефективного педагогічного досвіду.
Обмін
інформацією, демонстрація
ІІ. Теоретико-інтерактивний блок (круглий стіл)
Роль та місце РМО
учителів трудового навчання у розвитку
професійної компетентності педагогічних
працівників
Турта О.А., методист РМК
ІІІ. Практично-рефлексивний блок
1. Обговорення актуальної тематики засідання РМО
та науково-практичних семінарів для вчителів трудового навчання
Турта О.А.-методист РМК, Сокол Н.В. - керівник РМО
2. Уточнення бази даних вчителів трудового
навчання , творчих педагогічних працівників
загальноосвітніх навчальних закладів району з трудового навчання
Турта О.А.-методист РМК
ІV. Підбиття підсумків роботи секції
Робота між засіданнями:Складання банку тем творчих проектів для учнів 5-11 класів»
ІІ засідання
(28 листопада
2012 р.) Місце проведення: гнатівська ЗШ І-ІІІ ст.
Тема: «Конструкторський етап
проектно-технологічної діяльності на уроках трудового навчання»
1.Районний семінар «Створення умов для
інтенсивної творчо-пошукової діяльності для вияву інтелектуальної самостійності
та мотиваційної готовності учнів при вирішенні пізнавальних завдань» (відкритий урок, захід)
2. Самоосвіта
вчителя – шлях до педагогічної майстерності (з досвіду роботи)
3.Інтерактивні
техніки як засіб розвитку самостійного творчого мислення учнів (з досвіду роботи)
4. Педагог нової
формації: дослідник, лідер, креативна особистість (майстер-клас (бісер), майстер-клас (квілінг), підготовка
учнів до олімпіади)
Робота між засіданнями: Складання календарно-тематичного плану з виконання творчих
проектів за рахунок часу, визначеного на варіативну частину програми(за
класами)»
ІІІ засідання (30 січня 2013 року
) Місце проведення: Добровеличківська ЗШ І-ІІІ ст. №1
Тема: «Формування компетенцій на уроках
трудового навчання шляхом впровадження інтерактивних
технологій »
1.Районний семінар «Урок як імпровізоване навчальне заняття, що має нетрадиційну (невизначену) форму» (відкритий урок, захід)
2. Трудове
навчання як засіб формування проектно-технологічного мислення в учнів. (портфоліо учнів, вчителя, відкритий урок)
3. Впровадження
інтерактивних технологій на уроках трудового навчання (з досвіду роботи, фрагмент уроку)
4.Комп’ютерні технології – необхідна умова
формування сучасного іміджу вчителя трудового навчання (фрагмент уроку)
5. Технології
розвитку креативності в процесі навчання. Майстер-клас (декупаж). Майстер-клас (на вибір)
Робота між засіданнями: Вправи на оформлення
пояснювальної записки.
ІУ засідання
(13 березня 2013 року ) Місце проведення: РМК
Тема: «Новітні технології проведення сучасного уроку.
Підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів»
1. Вивчення досвіду роботи кращих вчителів району, області і
впровадження в практичну роботу. (круглий стіл)
2.Удосконалення методики викладання
уроків трудового навчання. (методичний
діалог)
3.
Виконання навчальних програм.
Турта О.А.-методист
РМК
Робота між засіданнями: Складання
календарно-тематичного плану з виконання творчих проектів за рахунок часу,
визначеного на варіативну частину програми(за класами).
|