Вівторок, 23.04.2024, 08:07
Комунальна установа
"Добровеличківський методичний центр
педагогічної майстерності"
Вітаю Вас Гость | RSS
//
Меню сайту
Категорії розділу
Положення [6]
План [1]
Довідки, інформації [11]
Конкурси [1]
Статистика
...
Всього: 111
Нових за місяц: 0
Нових за тиждень: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0

Хлопців: 31
Дівчат: 79
Форма входу
Погода
Головна » Статті » НМР » Довідки, інформації

Засідання НМР 14.06.2013 р.
       Відповідно до плану роботи районного методичного кабінету, затвердженого наказом начальника відділу освіти від 14 вересня 2012 року «Про організацію науково-методичної роботи з педагогічними кадрами району в 2012/2013 н.р.», наказу начальника відділу освіти, молоді та спорту  від 10 квітня 2013 року № 155 «Про проведення дослідження щодо визначення рівня умінь учнів 2-4 класів розв’язувати задачі», з метою визначення рівня умінь молодших школярів  розв’язувати задачі в межах програмового матеріалу  відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти, вивчення стану виконання навчальної програми з математики в загальноосвітніх навчальних закладах району у квітні 2013 року проведено дослідження щодо визначення рівня учнів 2-4 класів розв’язувати задачі.
       У дослідженні взяли участь педагоги початкової школи з 26 загальноосвітніх навчальних закладів, де визначався рівень умінь розв’язувати задачі у 871 учня 2-4 класів. Не забезпечили участь у дослідженні адміністрації Андріївської,  Любомирської,  Піщанобрідської ЗШ І-ІІ ступенів.
        Аналіз результатів навчальних досягнень учнів з математики за І семестр показав, що  навчальний матеріал учні засвоїли на початковому рівні – 2,9%, середньому - 25,9%, достатньому – 41,9%, високому – 29,3%.
        Узагальнюючи результати проведеного дослідження, можна зробити висновок, що учні 2-4 класів в основному на середньому й достатньому рівні вміють розв’язувати задачі. Детальний аналіз виконаних завдань, даних учням для виконання у відповідності до вимог програми з математики для початкових класів середньої загальноосвітньої школи, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 20 червня 2006р. № 469, свідчить, що з 265 учнів   2-го класу: 
1.Розвязано задачу на збільшення числа в кілька разів 100 учнів (37,7%)
2.Розвязано задачу на знаходження суми – 158 учнів (59,6%)
3.Записують розв’язок задачі виразом – 77 учнів (29%)
4.Записують розвязок задачі арифметичними діями – 225 учнів (84,9%)
5. Записують розвязок задачі із запитаннями – 40 учнів (15,1%)
6. Записують розвязок задачі без запитань – 162 учні (61,1%)
7. Записують повну відповідь до задачі – 206 учнів (77,7%)
8. Розвязано задачу на знаходження третього доданка – 136 учнів (51,3%)
9. Розвязано задачу на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць – 144 учні (54,3%)
 
З 301 учня 3 класу:
1.     Розвязано задачу на різницеве порівняння – 250 учнів (83,1%)
2.     Розвязано задачу на знаходження числа від частини –175 учнів(58,1%)
3.     Розвязанно складену задачу – 173 учні (57,5%)
4.     Записують розв’язок задачі виразом – 22 учні (7,3%)
5.     Записують розвязок задачі арифметичними діями – 274 учні (91%)
6.     Записують розвязок задачі із запитаннями – 90 учнів (29,9%)
7.     Записують розвязок задачі без запитань – 166 учнів (55,1%)
8.     Записують повну відповідь до задачі – 226 учнів (75%)
9.     Розвязано задачі не одним способом – 8 учнів (2,7%)
 
З 311 учнів 4 класу:
1.     Розвязано задачу на знаходження частини від числа – 253 учні (81,4%)
2.     Розвязано задачу на знаходження третього доданка – 72 учні (23,2%)
3.     Розвязано задачу на зведення до одиниці – 150 учнів (48,2%)
4.     Розвязано задачу на рух – 162 учні (52,1%)
5.     Записують розв’язок задачі виразом – 41 учень (13,2%)
6.     Записують розвязок задачі арифметичними діями – 274 учні (88,1%)
7.     Записують розвязок задачі із запитаннями – 94 учні (30,2%)
8.     Записують розвязок задачі без запитань – 172 учні (55,3%)
9.     Записують повну відповідь до задачі – 188 учнів (60,5%)
10.  Розвязано задачі не одним способом – 22 учні (7%)
 
      Аналіз стану викладання та рівень навчальних досягнень учнів початкових класів виноситься на розгляд педагогічних рад і знаходиться на контролі адміністрацій більшості загальноосвітніх навчальних закладів, про що свідчать протоколи педагогічних рад та накази по школах. 
       Не підлягали розгляду актуальні питання в Гнатівській ЗШ, Тишківській ЗШ №2, Червонополянській ЗШ та Перемозькій ЗШ. Не сформульовані конкретно питання для розгляду в зазначених протоколах педагогічних рад і наказах по таких закладах: Добровеличківському НВК №2, Гаївській ЗШ, Липнязькій ЗШ №2, Піщанобрідській ЗШ І-ІІІ ступенів, Глинянській ЗШ, Карбівській ЗШ, Марківській ЗШ, Новолутківській ЗШ, Олексіївській ЗШ та Перемозькій ЗШ.
  
Методист РМК                                                                                  Л.Попроцька
 
 Рекомендації
 науково-методичної ради районного методичного кабінету
відділу освіти, молоді та спорту
Добровеличківської райдержадміністрації
 
від 14.06.2013 року                                                                         Протокол  №4
 
         Заслухавши та обговоривши інформацію методиста районного методичного кабінету Попроцької Л.М. про результати дослідження щодо визначення рівня вмінь учнів 2-4 класів розв’язувати задачі, науково-методична рада районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту
 
РЕКОМЕНДУЄ:
 
1. Адміністраціям загальноосвітніх навчальних закладів:
1.1.  Тримати на постійному контролі стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів початкових класів з математики.
1.2.  Спонукати вчителів початкових класів до систематичного опрацювання директивних документів МОН України, департаменту освіти і науки Кіровоградської ОДА, КОІППО імені Василя Сухомлинського та РМК відділу освіти, молоді та спорту Добровеличківської РДА.
2. Вчителям початкових класів:
2.1. В практиці викладання предмету математика постійно дотримуватись програмових вимог.
2.2 Під час розв’язування задач активно застосовувати методи формування процедурної компетентності.
2.3. Дотримуючись методичних рекомендацій щодо усного і писемного мовлення навчати учнів правильному оформленню розвязку задач.
3. Районному методичному кабінету:
3.1. В плани роботи семінарських занять для вчителів початкових класів включити наступні питання:
-  опрацювання наукових праць С.О.Логачевської;
-  методика розв’язування задач різних видів;
-  вимоги щодо запису розвязку задач.
3.2. Провести семінар-консиліум з проблеми наступності у викладанні математики у початковій та основній школі.
 
Голова ради                                                                                     О.Калашник       
                                  
Секретар                                                                                           Т.Кулик
Категорія: Довідки, інформації | Додав: ЗавРМК (09.07.2013)
Переглядів: 721 | Теги: РМК, НМР | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Обласний педагогіч
Обласний педагогічний Марафон Штрихи до портрета Василя Сухомлинського
Учитель року 2018
Учитель року-2018
Новий навчальний рік
Про організацію
навчально-виховного
процесу
у 2018/2019 н.р.
Результати
Результати ІІ етапу
Всеукраїнських
учнівських олімпіад
2018-2019 н.р.
ЗНО
Одеський регіональний
центр
оцінювання якості
освіти
Пошук
Корисні посилання