П`ятниця, 19.04.2024, 15:02
Комунальна установа
"Добровеличківський методичний центр
педагогічної майстерності"
Вітаю Вас Гость | RSS
//
Меню сайту
Категорії розділу
Плани [1]
Інформації [18]
Шкільні новини [2]
Предметні тижні, заходи
Статистика
...
Всього: 111
Нових за місяц: 0
Нових за тиждень: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0

Хлопців: 31
Дівчат: 79
Форма входу
Погода
Головна » Статті » Математика » Інформації

Засідання РМО вчителів математики 29.08.2014

Протокол №1

засідання районного методичного об’єднання вчителів математики Добровеличківського району

від 29 серпня 2014 року

Присутні: 27 членів РМО (список надається)

Відсутні педагоги: вчителі математики Андріївської, Марківської, Перемозької ЗШ І-ІІ ст.

 

Порядок денний

  1. Про підсумки роботи РМО вчителів математики у 2013-2014 н.р. та завдання на 2014-2015 н.р. (Калашник О.А., голова РМО)
  2. Про рекомендації МОН України щодо викладання математики у 2014-2015 н.р. (Баранова С.Л., вчитель математики Помічнянської ЗШ №3)
  3. Про нормативно-правову базу організації навчально-виховного процесу з математики (Калашник О.А., голова РМО)
  4. Опрацювання статті Ткаченко Л.А., методиста НМЛ природничо-математичних дисциплін КОІППО, «Інформаційна компетентність як засіб організації якісного навчально-виховного процесу під час викладання математики» (Коваленко Н.М., вчитель математики Добровеличківської ЗШ-інтернату)
  5. Експрес-інформування. Огляд методичної літератури Калашник О.А., голова РМО)
  6. Мозковий штурм «Плануємо на майбутнє». Планування роботи РМО вчителів математики на 2014-2015 н.р.

По першому питанню слухали Калашник О.А., голову РМО, яка дала аналіз роботи районного методичного об’єднання вчителів математики за 2013-2014 н.р. за напрямами «Методична робота вчителів», «Робота з обдарованими дітьми» та «Навчальні досягнення учнів за підсумками ДПА у 9 та 11 класах і ЗНО-2014» (аналіз роботи додається). Крім того, Олена Анатоліївна нагадала, що на сайті РМК розміщено посилання на матеріали порівняльного аналізу результатів ЗНО та якістю знань, що дає школа, за кількістю медалістів.

По другому питанню слухали Баранову С.Л., вчителя математики Помічнянської ЗШ №3, яка ознайомила з листом Міністерства освіти і науки України від 01.07.2014 р. №1/9-343  «Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі» і акцентувала увагу на педагогічних особливостях навчання учнів шостих класів та особливостях організації навчання математики за новою програмою для 6 класу.

По третьому питанню слухали Калашник О.А., голову РМО, яка надала для опрацювання документи щодо організації навчально-виховного процесу з математики:

  • витяги з Державних стандартів 2004 та 2011 років (галузь «Математика»
  • Порівняльний аналіз Державних стандартів,
  • Порівняльний аналіз програм для 6 класу 2005 та 2013 років,
  •  Положення про кабінети природничо-математичного циклу, затверджене наказом МОН України від 14 грудня 2012 року № 1423,
  • Лист МОН України від 11.06.2014 № 1/9-303 «Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2014/2015 навчального року»,
  • Інформаційне повідомлення Інституту інноваційних технологій і змісту освіти з адресами електронного ресурсу щодо розміщення електронних версій  підручників для учнів 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів - переможців Всеукраїнського конкурсу,
  • наказ МОН України від 21.08.2013р. № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»,
  • анотований каталог Інтернет-ресурсів для підтримки вивчення шкільних предметів (математика),
  • перелік курсів за вибором,
  • орієнтовну тематику науково-дослідницьких робіт учнів.

 

По четвертому питанню слухали Коваленко Н.М., вчителя математики Добровеличківської ЗШ-інтернату І-ІІІ ст., яка ознайомила із змістом статті Ткаченко Л.А., методиста НМЛ природничо-математичних дисциплін КОІППО, «Інформаційна компетентність як засіб організації якісного навчально-виховного процесу під час викладання математики» («Методичний вісник», №50). Крім того, Надія Миколаївна нагадала про обласний методичний огляд-конкурс "Проектування ІТ-контенту сучасного уроку", який у цьому році проводиться останній раз та запропонувала опрацювати посібник КОІППО  «Використання хмарних технологій в практиці вчителя математики» і матеріали обласного ярмарку педагогічних ідей «Інформаційно-комунікаційна компетентність педагогів як умова забезпечення якісної освіти».  

 

По п’ятому питанню слухали Калашник О.А., яка ознайомила із тематичним випуском науково-методичного журналу «Математика в школах України» (№16-18, червень 2014 р.), який повністю присвячений викладанню математики у 6 класі і містить порівняльний аналіз стандартів і програм, конспекти уроків з нових тем, практичні роботи.

Олена Анатоліївна рекомендувала для опрацювання також «Математичну газету» (№06, 2014 р.), в якій розміщено витяг з листа МОН України «Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі» та зразки календарного планування за підручниками авторів Мерзляк А.Г. та Істер О.С.)

 

По шостому питанню слухали Калашник О.А., голову РМО, яка проаналізувала дані методичних паспортів членів РМО та у зв’язку з негативними змінами у якості роботи РМО (зниження рівня відвідуваності районних семінарів; пасивність вчителів у методичній роботі на рівні школи, району, області; в більшості початковий рівень наповнення власних блогів (сайтів) і володіння ІКТ та ін.) запропонувала дистанційні форми проведення методичних заходів (он-лайн спілкування в чаті, організацію вебінарів, інтернет-конференцій, он-лайн опитування, тестування та ін.)

Виступили:

Баранова С.Л., вчитель математики Помічнянської ЗШ №3, яка зазначила, що такі форми роботи є сучасними та перспективними, але не зможуть замінити живе спілкування з колегами.

 Більшість учасників засідання підтримали дану думку.

 

За підсумками обговорення вирішено:

  1. Визначити основними завданнями роботи РМО вчителів математики на 2014-2015 н.р.:
  • Продовження роботи над проблемним питанням «Реалізація компетентнісного підходу до викладання математики». Основним завданням вчителя має стати мотивація школярів до самостійної навчальної діяльності.
  • Інформаційно-методичне забезпечення переходу  ІІ ступеня навчання на нові Державні стандарти.
  • Вдосконалення методичної роботи вчителів з метою пошуку оптимальних варіантів формування та розвитку життєвих компетентностей.
  • Вдосконалення самоосвітньої діяльності педагогів шляхом оформлення результатів своєї праці у вигляді звітів, презентацій та ін.
  • Оволодіння педагогами результативними технологіями навчання. Вивчення можливостей використання комп’ютерних технологій  на уроках математики.
  • Творче впровадження перспективного педагогічного досвіду для ефективного навчання учнів математики та створення власної системи.
  • Поширення власного досвіду роботи шляхом друкування у педагогічній періодичній пресі, висвітлення на сайтах навчальних закладів та районного методичного кабінету, створення власних блогів.
  • З метою якісної підготовки учнів до ЗНО ширше використання тестових завдань не лише в старших класах.
  • Залучення учнів до участі в математичних конкурсах різних рівнів, МАН, НТУ.
  • Покращення роботи з обдарованими дітьми. Популяризація та проведення у навчальних закладах тижня математики до конкурсу «Кенгуру».
  •  Підготовча робота до участі у 2015 році у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року» в номінації «Математика»
  1. Глибоко проаналізувати результати роботи шкільних методичних об’єднань вчителів математики та вчителів математики особисто, їх роль і результативність у шкільній та районній методичній роботі.
  2. Терміново доробити та передати голові РМО методичні паспорти, підсумки математичних конкурсів та ін. відомості для доопрацювання аналізу роботи РМО вчителів математики за 2013-2014 н.р. та висвітлення результатів роботи вчителів на сайті РМК.
  3. Опрацювати документи щодо організації навчально-виховного процесу з математики у 2014-2015 навчальному році та вище зазначені аналітичні документи, методичні посібники і рекомендації, методичну літературу.
  4. Забезпечити наявність всіх документів у методичних об’єднаннях з доступом кожного вчителя для вивчення, опрацювання та творчого використання.
  5. Внести пропозиції до плану роботи РМК про проведення районних семінарів на базі Червонополянської ЗШ (І семестр) та Добровеличківської ЗШ-інтернату (ІІ семестр).  
  6. Налагодити творче спілкування між членами РМО через електронну пошту, оприлюднення власних блогів (сайтів) та використання сайту РМК.
  7. Забезпечити виконання всіх визначених завдань та усунення недоліків у методичній роботі.

 

Голова РМО вчителів математики                                              Калашник О.А.

Секретар                                                                                        Баранова С.Л.

Категорія: Інформації | Додав: ЗавРМК (01.09.2014)
Переглядів: 928 | Теги: РМО вчителів математики | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Обласний педагогіч
Обласний педагогічний Марафон Штрихи до портрета Василя Сухомлинського
Учитель року 2018
Учитель року-2018
Новий навчальний рік
Про організацію
навчально-виховного
процесу
у 2018/2019 н.р.
Результати
Результати ІІ етапу
Всеукраїнських
учнівських олімпіад
2018-2019 н.р.
ЗНО
Одеський регіональний
центр
оцінювання якості
освіти
Пошук
Корисні посилання