Вівторок, 27.06.2017, 15:57
Районний методичний кабінет
відділу освіти, молоді та спорту
Добровеличківської райдержадміністрації
Вітаю Вас Гость | RSS
///
Меню сайту
Категорії розділу
Плани [5]
Інформації [44]
Статистика
...
Всього: 100
Нових за місяц: 0
Нових за тиждень: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0

Хлопців: 26
Дівчат: 73
Форма входу
Погода
Головна » Статті » Суспільствознавство » Інформації

АНАЛІЗ РОБОТИ РМО 2015-2016 н.р.
АНАЛІЗ  РОБОТИ
районного методичного об’єднання вчителів історії 
за 2015-2016 навчальний рік
 
         У 2014-2015 навчальному році районне методичне об’єднання вчителів історії та правознавства працювало над проблемою: «Реалізація ключових предметних компетентностей учнів при викладанні суспільних дисциплін».    Працювали такі методичні формування: семінар-практикум, творча група з проблеми «Створення методичного посібника для вчителя «Добровеличківщина:   історія рідного краю».
І засідання РМО  відбулося  27 серпня   2015 року.
Мета:  провести детальний аналіз роботи РМО вчителів історії та правознавства, розглянути перспективи подальшої професійної діяльності фахівців, обговорити особливості подальшого планування та реалізації питань викладання курсів «Історія України, «Всесвітня історія», «Правознавство», визначити шляхи подальшого підвищення фахового рівня та професійної компетенції вчителів. 
Були розглянуті питання:
1.Аналіз роботи РМО вчителів історії та правознавства за 2014-2015 навчальний рік.
2.Методичні рекомендації щодо викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу у 2015-2016 навчальному році.                                                        3.Особливості навчання учнів історії за новою навчальною програмою у          7 класах загальноосвітніх навчальних закладів.
4.Моніторинг участі у районних, обласних предметних олімпіадах, конференціях, конкурсах, їх результативність.
5.Обговорення та затвердження плану роботи РМО на 2015-2016 навчальний рік.
         22 вересня 2015 року відбулася  презентація посібника для вчителя з історії Добровеличківського району «Добровеличківщина: історія рідного краю». В роботі семінару взяли участь: Гайда Лариса Анатоліївна, методист науково-методичної лабораторії виховної роботи та формування культури здоров’я КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», рецензенти посібника: Митрофаненко Ю.С., кандидат історичних наук, старший викладач кафедри теорії і методики середньої освіти КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» та Мамалига Н.Г., вчитель історії Новоукраїнської ЗШ І-ІІІ ступенів №6,  Селецька Н.Ф., голова СФГ     «Центр» – спонсор проекту, Заєць І.О., завідувач районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації, Мельник В.Ю., методист з охорони культурної спадщини Добровеличківського  районного  краєзнавчого музею, вчителі історії загальноосвітніх навчальних закладів району.
         Посібник «Добровеличківщна: історія рідного краю» – результат кількарічної роботи авторського колективу – членів творчої групи вчителів історії району.
Авторський колектив:
Коновальчук Галина Михайлівна, вчитель історії Добровеличківської ЗШ І-ІІІ ст. №1, підготувала три розділи посібника «Землі нашого краю в роки козаччини», «Наш край у ХУІІІ- першій половині ХІХ ст.», «Наш край в роки незалежності».
Осипенко Микола Леонтійович, вчитель історії Помічнянської ЗШ №3, співатор розділу  «Землі нашого краю в роки козаччини».
Устюжаніна Олена Вікторівна, вчитель історії Добровеличківської школи-інтернат, співавтор розділу «Добровеличківщина в другій половині ХІХ-на початку ХХ століття в складі Російської імперії».
Наумова Марія Йосипівна, вчитель історії та правознавства Перчунівської ЗШ І-ІІІ ст. співавтор розділу «Добровеличківщина в другій половині ХІХ- на початку ХХ століття в складі Російської імперії».
 Врадій Аліна Валеріївна, вчитель історії Добровеличківської ЗШ І-ІІІ ст. №1, співавтор розділу «Наш край у  1917-1920 роках».
Мар’янова Віра Іванівна, вчитель історії Липнязької ЗШ І-ІІІ ст. №1, автор розділів «Наш край в період комуністичної модернізації», «Голодомор 1932-1933 років в Добровеличківському районі»
Юденко Оксана Вікторівна, вчитель історії Дружелюбівського НВК, співавтор розділу «Наш край в роки Другої світової війни».
Колісніченко Сергій Володимирович, вчитель історії Помічнянської ЗШ    І-ІІІ ст. №1, співавтор розділу «Наш край в роки Другої світової війни».
Коваленко А.О., вчитель історії першої кваліфікаційної категорії Добровеличківського НВК№2, співавтор розділу «Наш край в роки відбудови».
Горіна Оксана Михайлівна, вчитель історії Гаївського НВК, співавтор розділу «Наш край в роки відбудови».
Магденко Людмила Андріївна, вчитель історії Червонополянського НВК, автор розділу «Добровеличківщина в середині 50-х-80-х роках ХХ століття».
Гідулян Людмила Анатоліївна, вчитель історії Помічнянської ЗШ І-ІІІ ступенів№2,  автор розділу «Наш  край на початку ХХІ століття».
Яковенко Катерина Миколаївна, вчитель історії Піщанобрідської ЗШ І-ІІІ ступенів, співавтор двох розділів «Наш край у давнину», «Наш край у 1917-1920-х роках», здійснювала художнє оформлення та рецензування посібника.
Ткаченко І.Г., методист вищої кваліфікаційної категорії районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації, керівник проекту, співавтор розділу «Наш край у давнину».
         Посібник для вчителя «Добровеличківщина:  історія рідного краю» - це перше регіональне видання, яке висвітлює основні етапи історії району від найдавніших часів до сьогодення.  Це - розповідь про наш спільний дім – Добровеличківщину - чудовий куточок центральної України, що має свої природні особливості, специфіку господарства, культуру.
         Посібник призначений для використання на уроках історії України загальноосвітніх навчальних закладів району, що передбачено  вимогами навчальної програми з історії України, де  в темах  «Наш   край»  історичні події місцевого  рівня  розглядаються в порівнянні з загальнодержавними процесами та в позакласній роботі.                Використання на уроках історії місцевих матеріалів допоможе учням краще зрозуміти загальні закономірності розвитку країни, здобути інтерес до розширення знань, залучити їх до самостійної, дослідницької, пошукової роботи. Адже знання історії  рідного краю – це вияв любові до Батьківщини, запорука формування регіонального патріотизму, усвідомлення причетності наших  пращурів до подій загальнодержавного значення.  
         Методичний апарат посібника містить запитання і завдання до тем, додатки, літературу для поглибленого вивчення окремих питань.
         28 жовтня 2015 року відбувся семінар вчителів історії району                  з проблеми: «Ознайомлення з досвідом роботи вчителя історії, вчителя-методиста Троянської ЗШ І-ІІІ ступенів Голованівського району                Бака Юрія Анатолійовича».
         Юрій Анатолійович  провів віртуальну екскурсію до Троянської         ЗШ І-ІІІ ступенів, ознайомив учасників семінару з використанням  інформаційних технологій на уроках історії,    поінформував про формування в учнів навичок грамотного використання ресурсів Інтернету, продемонстрував сучасні методики вивчення питань культури в шкільних курсах всесвітньої історії та історії України.
         Вчителі змогли прослідкувати активну співпрацю вчителя з учнями, які стають співавторами нового багатовимірного дидактичного інструментарію.
Юрій Анатолійович щиро поділився своїми напрацюваннями з вчителями Добровеличківщини, а педагоги району познайомилися з творчою, неординарною,  цікавою особистістю.
У 2015-2016 навчальному році було проведено  два інтернет-семінари:  на базі Тишківської ЗШ І-ІІІ ст. №1 з проблеми «Патріотичне виховання на уроках історії» та Гнатівського НВК з проблеми «Організація профільного навчання на уроках історії».
Вже стало традицією наприкінці навчального року проводити  семінари-екскурсії вчителів історії загальноосвітніх навчальних закладів району    історичними   місцями   нашої Батьківщини.
Протягом останніх років ми відвідали багато визначних історичних місць.
25 травня 2016 року відбулася екскурсія вчителів історії до  Новоархангельського району. В ході екскурсії вчителі відвідали Новоархангельський районний краєзнавчий  музей,  Новоархангельський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія» Новоархангельської районної ради, здійснили екскурсію по школі та відвідали шкільний музей «Наша біографія», побували в селі Торговиця, на місці досліджень археологічної пам’ятки – залишків  Золотоординського міста та імовірного місця Синьоводської битви, біля пам’ятника Українському козаку – захиснику Вітчизни, пам’ятного знака   Івану Сірку, хати трипільців в с. Небелівка.
Дитячий оздоровчий табір «Бригантина» вразив нас розмаїттям куточків відпочинку, спортивних та ігрових майданчиків, облаштованими корпусами, басейном, пляжем на березі Синюхи,  цілющим повітрям,  сповненим сосновим ароматом.
         Матеріали екскурсій  вчителі  перетворюють на цікаві презентації, фотоальбоми, які успішно використовуються в навчально-виховному процесі.
Крім практичних занять на семінарах-практикумах  розглядаються теоретичні питання, зокрема, роль правової освіти в навчально – виховній системі школи, практичні аспекти застосування методів критичного мислення на уроках, профільна школа: нові підходи до організації освіти, моніторинг участі у в І, ІІ, ІІІ етапах Всеукраїнських олімпіад з історії та правознавства, обласних конференціях, конкурсах, ознайомлення з передовим педагогічним досвідом і т.д.
Обов’язковим на всіх семінарах є заповнення вчителями вихідної анкети учасника семінару, домашні завдання.  Щороку проводяться творчі звіти вчителів, що атестуються на  вищу кваліфікаційну категорію.
         Відповідно календаря очно-заочних масових заходів з педагогами району на 2015-2016 навчальний рік, затвердженого наказом начальника відділу освіти,  молоді та спорту районної державної адміністрації від 31.08.2015 року №203 «Про організацію науково-методичної роботи з педагогічними кадрами району у 2015-2016 навчальному році», наказу начальника відділу освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації від 04.03.2016 року №90 «Про проведення районної історико-краєзнавчої інтернет-конференції», з 21 по 25 березня 2016 року було проведено районну історико-краєзнавчу інтернет-конференцію «Використання краєзнавчих матеріалів на уроках історії. З досвіду роботи».  
         Участь у конференції передбачала заповнення реєстраційної картки учасника конференції та надання електронного варіанту матеріалу з досвіду використання краєзнавчих матеріалів на уроках історії.
У інтернет-конференції взяли участь вчителі історії загальноосвітніх навчальних закладів району: Логвін О.П. (Помічнянська ЗШ І-ІІІ ст.№3, виступ «Використання краєзнавчого матеріалу на уроках історії. З досвіду роботи»),  Юденко О.В. (Дружелюбівський НВК, пошукова робота «Їх подвиг непідвладний часу»),  Коваленко А.О.,  (Добровеличківський НВК №2, тези виступу «Краєзнавство в освіті як фактор поліпшення викладання історії), Завалко О.І. (Тишківська ЗШ №2, виступ «Використання краєзнавчого матеріалу на уроках історії»),  Яковенко К.М. (Піщанобрідська ЗШ І-ІІІ ст., виступ, презентація «Використання краєзнавчого матеріалу на уроках історії»),   Суліма Н.М. (Липнязька ЗШ №2,  «Використання краєзнавчого матеріалу на уроках історії України»),   Наумова М.Й. (Перчунівська ЗШ, конспект уроку в 11 класі «Наш край в роки Другої світової війни (1939-1945 р.р.), Магденко Л.А. (Червонополянський НВК,  виступ «Роль краєзнавчого аспекту на уроках історії та в позакласній роботі»), Коломіченко І.В. (Марківський НВК, виступ «Батьківщина починається з твого поля, де ти вирощуєш пшеницю»), Сигида Ю.Г. (Помічнянська ЗШ №3, конспект уроку «Помічнянське підпілля в роки Другої Світової війни», Ружанська Т.В. (Помічнянська ЗШ №3, стаття «Краєзнавча діяльність шкільної бібліотеки як один із напрямків вивчення історико-культурної спадщини рідного краю та виховання у школярів почуття регіонального патріотизму», бібліографічний посібник «Мій рідний край у центрі України», анотований бібліографічний покажчик «Відкрий для себе Україну»), Любченко С.І. (Федорівський НВК, виступ «Використання краєзнавчого матеріалу на уроках історії. З досвіду роботи»), Мар’янова В.І. (Липнязька ЗШ №1, виступ «Використання краєзнавчого матеріалу на уроках історії. З досвіду роботи»).
Коментарі до матеріалів конференції залишили:
Наумова М.Й. (Перчунівська ЗШ), Калашнік С.П. (Перчунівська ЗШ),   Журба С. (Тишківська ЗШ №1),  Малафій С.В. (Миколаївський НВК), Артем
         Учасниками цьогорічного конкурсу   «Учитель року – 2016» у номінації   «Історія»  стали:
  • Колісніченко Сергій Володимирович, вчитель історії та правознавства Помічнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 імені Героя України Березняка Євгена Степановича;
  • Гамзатова Олена Миколаївна, вчитель історії Помічнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 імені Героя України Березняка Євгена Степановича;
  • Царенко Роман Васильович, вчитель історії та правознавства Олексіївської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів.
         Конкурсанти змагалися у конкурсних випробуваннях  «Сайт», «Блог», «Фахова майстерність»,  «Урок», «Майстер-клас».
         16 грудня 2016 року  очний етап конкурсу проходив на базі  Помічнянської загальноосвітньої школи   І-ІІІ ступенів №2. Тут конкурсанти змагалися у конкурсному випробуванні «Урок» та «Майстер-клас».
         Працювало фахове журі у складі: Ткаченко І.Г., методист РМК,     Врадій А.В., вчитель вищої кваліфікаційної категорії  Добровеличківської               ЗШ І-ІІІ ст.№1, голова РМО вчителів історії,  Мар’янова В.І., вчитель вищої кваліфікаційної категорії Липнязької ЗШ І-ІІІ ст.№1, Сигида Ю.Г., вчитель першої кваліфікаційної категорії Помічнянської ЗШ І-ІІІ ст. №3.
         Були проведені уроки: у 6 класі «Природа і населення стародавньої Греції» (Колісніченко С.В.), у 5 класі «Кого ми називаємо давніми мешканцями України»  (Царенко Р.В.),  у 7 класі  «Правління Володимира Мономаха» (Гамзатова О.М.).             
         У конкурсному випробуванні «Майстер-клас»  конкурсанти ознайомили присутніх з власним педагогічним досвідом, адаптованими технологіями навчання  та авторськими напрацюваннями через призму методичної роботи.
         Досить цікавим було конкурсне випробування «Самопрезентація», де члени журі змогли ознайомитися з унікальною  особистістю кожного  конкурсанта, його інтересами та захопленнями.
Оцінювання завдань на кожному етапі  районного Конкурсу здійснювалося відповідно до орієнтовних критеріїв, встановлених оргкомітетом конкурсу.
За загальною кількістю балів конкурсних випробувань районного конкурсу  переможцем  конкурсу «Учитель року - 2016»  визнано Колісніченка С.В., вчителя історії та правознавства Помічнянської ЗШ І-ІІІ ст. №1 імені Героя України Березняка Євгена Степановича (загальна кількість балів – 600), лауреатами конкурсу стали: Гамзатова О.М., вчитель історії Помічнянської ЗШ І-ІІІ ст. №1 імені Героя України Березняка Євгена Степановича (580 балів) та Царенко Р.В., вчитель історії Олексіївської ЗШ     І-ІІ ст.(592 бали).
23 грудня 2015 року Колісніченко С.В. взяв участь в І етапі обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016» у номінації «Історія», що проходив на  базі КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  імені Василя Сухомлинського»,              де виконував фахові  тестові завдання та проводив майстер-клас. 
Рішенням  фахового журі Колісніченка С.В. включено в п’ятірку  переможців І етапу конкурсу  та запрошено до участі в ІІ етапі, який відбувся    21-22  січня 2016 року.
За загальною сумою балів члени фахового журі визначили переможця  очного етапу обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016» Колісніченка С.В., вчителя історії Помічнянської ЗШ І-ІІІ ст.№1 імені Героя України Є.  Березняка.
11-22 квітня 2016 р. у м. Чернігові на базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся третій (заключний) етап VІІ Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2016» у номінації «Історія». У ньому взяли участь 25 вчителів історії – переможців обласного етапу конкурсу.  Сергій Володимирович  гідно представив Кіровоградську область у фінальному етапі  заключного туру, потрапивши у двадцятку кращих вчителів історії, зайнявши 8 місце.
 
Організація методичної роботи з вчителями історії та правознавства

з/п
Кількість вчителів, які 2015-2016
навчальний рік
1. Пройшли курси підвищення кваліфікації 5
2. Взяли участь у науково-практичних конференціях Обласні - 5
районна – 12
3. Педагогічних виставках -
4. Інших методичних заходах 3
5. Підвищили категорію вища 1(Коваленко А.О., Д/в НВК №2)
6. Отримали звання за результатами атестації -
7. Були учасниками творчих груп, районних, обласних методичних заходів 12/1
8. Взяли участь у конкурсі «Учитель року» 1
Переможець  обласного конкурсу та лауреат Всеукраїнського
Колісніченко С.В.
(номінація «Історія»)
        
Учні загальноосвітніх навчальних закладів району – активні учасники та переможці ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з історії та правознавства.
Відповідно наказу начальника відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації від 19 квітня 2016 року №153 «Про проведення вивчення рівня навчальних досягнень учнів з історії  України у 7-х класах»,  з метою вивчення рівня засвоєння учнями програмового матеріалу відповідно до Державного стандарту середньої загальної освіти, виконання в загальноосвітніх навчальних закладах району навчальних програм з базових дисциплін, з  25 по 29 квітня 2016 року  проходило вивчення рівня навчальних досягнень учнів   7-х  класів загальноосвітніх навчальних закладів району  з історії України. 
         Вивчення   рівня   навчальних  досягнень    учнів    проводилось за тестовими завданнями,  підготовленими районним методичним кабінетом  в усіх загальноосвітніх навчальних закладах району, крім тих, де відсутні сьомі  класи (Новолутківський НВК, Червонополянський НВК,  Любомирський НВК, Тернівський НВК,  Глинянський НВК, Андріївська ЗШ І-ІІ ст., Марківський НВК,  Піщанобрідський НВК).
         Всього у тестуванні взяло  участь  272 учні,  з них знання початкового рівня показали 19 учнів або 7%,  середнього – 100 учнів або 37 %, достатнього – 93 учні або 34%, високого – 60 учнів або 22 %.
         Більшість шестикласників засвоїла програмовий матеріал на  середньому та достатньому   рівнях  (71%) (додаток 1,2).
В більшості навчальних закладів відсутні показники початкового рівня. Щодо досягнень високого рівня, то цей відсоток найвищий  в учнів Помічнянської ЗШ І-ІІІст.№1 (7-А кл. – 71%, 7-Б кл. – 55%),  Гаївського НВК (50%),  Добровеличківської ЗШ І-ІІІ ст.  №1 (45%).
     Визначивши успішність учнів за формулою Р=А:С, де А-кількість учнів, що мають середній, достатній  і високий рівень (від 4 до 12 балів),         а С – загальна кількість учнів, одержуємо, що за І семестр успішність шестикласників з історії України становить 95%, а за наслідками тестування – 93%  (різниця – 2%).
     Якість засвоєння навчального матеріалу (Q = В:С, В – кількість учнів, що мають достатній і високий рівень (від 7 до 12 балів), С – загальна кількість учнів) за І семестр становить 59 %, а за наслідками тестування – 56%    (різниця – 3%).    
     Аналіз учнівських робіт  показав, що найкраще семикласники справилися із тестовими завданнями. Допущені неточності у визначенні понять, події та року події, частина учнів не змогла визначити за портретом та історичним джерелом історичного діяча, скласти розповідь за планом, більшість учнів не приступили до виконання завдань 4-го рівня.
     Аналіз даних за довідками адміністрації навчальних закладів свідчить, що  кількість вичитаних годин з історії та кількість тематичних оцінювань,     в основному,  відповідають вимогам програми.
Протягом останніх 5-ти років питання, пов’язані із станом викладання історії в загальноосвітніх навчальних закладах району розглядались на засіданнях педагогічних рад та відображались в наказах  всіх загальноосвітніх навчальних закладів.
 
Р Е З У Л Ь Т А Т И                                   
навчальних досягнень учнів 7 класу з  історії
за І семестр
  Кільк. учнів
7 класів
Початковий рівень Середній рівень Достатній рівень Високий рівень
Кільк.
учнів
% Кільк.
учнів
% Кільк.
учнів
% Кільк.
учнів
%
  308 15 5 109 35 130 42 54 18
 
Р Е З У Л Ь Т А Т И
проведення вивчення рівня навчальних досягнень учнів 7 класу з історії
в загальноосвітніх школах району
 
 
Всього
Писали % Початковий рівень Середній рівень Достатній рівень Високий рівень
кількі-сть. % кільк. % кільк. % кільк. %
308 272   19 7 100 37 93 34 60 22
             
Учні загальноосвітніх навчальних закладів району – активні учасники та переможці ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з історії та правознавства.
         В ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з історії  взяли участь 54 учасники,       а саме:  учні Добровеличківської ЗШ №1, Добровеличківського НВК №2, Помічнянських  ЗШ №1, № 2, №3, Гнатівського НВК, Дружелюбівського НВК, Липнязької ЗШ №1,  Перчунівської ЗШ, Тишківських ЗШ №1,№2, Червонополянького НВК, Олександрівської ЗШ, Піщанобрідської ЗШ І-ІІІ ст., Тернівського НВК, Любомирського НВК, Марківського НВК, Добровеличківської школи-інтернат та Піщанобрідського аграрного ліцею.
         В районній олімпіаді з історії (8 кл.)  взяли участь 18 учасників. При перевірці робіт восьмикласників встановлено, що учні не вміють ставити запитання до кросворда, заповнювати таблиці, складати політичний портрет історичної особи.
         Дев’ятикласниками (10 учасників) допущені неточності у визначенні термінів та понять, учні показали незнання витоків парламентаризму у європейських країнах, невміння визначати наслідки історичних подій. Допускалися помилки в розкритті змісту крилатих висловів.     
         Учням 10-х класів  (15 учасників) необхідно звернути увагу на відповідність між змістом завдань та його виконанням, розв’язування логічних завдань, не сформовані також в учнів  вміння складати план.
         Дуже примітивні знання показали учні, відповідаючи на запитання: «Уявіть, що ви гід, який ознайомлює туристів з історією нашого краю у  ХІХ ст. Які місця ви б запропонували оглянути? Чому?»
         У одинадцятикласників (10 учасників)  не сформовані вміння ставити запитання до дискусії, учні не змогли  поставити запитання, які б могли розв’язати дискусію між західниками та слов’янофілами, скласти розгорнутий план. Не всі учні справилися із завданням: «Складіть порівняльну таблицю «Національно-визвольне повстання         1637 -1638 рр. та Коліївщина 1768 р.»
         Вчителям історії більше уваги слід приділяти виробленню вмінь учнів складати простий та розгорнутий план, вчити учнів аргументувати свою відповідь,   складати схеми,  заповнювати таблиці,   формувати запитання до кросвордів, звернути увагу на знання  історії рідного краю (області, району, населеного пункту).
В ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади  з правознавства взяли участь 22 учнів загальноосвітніх навчальних закладів району: 9 кл. – 12 учнів, 10 кл. – 7 учнів, 11 кл.  – 3 учні.
Завдання ІІ етапу олімпіади  включали  тестові завдання, завдання на  визначення понять та термінів, порівняння понять, аналіз правових ситуацій, розв’язок юридичних задач, творче завдання.
Аналіз робіт показав, що більшість учнів добре справилися з тестовими  завданнями, що включали 10 запитань.
         Виникли труднощі при порівнянні понять і термінів,  аналізі юридичних ситуацій, розв’язку юридичних  задач та творчого завдання
При викладанні правознавства вчителям  необхідно активніше використовувати тестові завдання з питаннями не тільки репродуктивного, а й узагальнюючого та аналітичного характеру, інтенсифікувати роботу з учнівськими словниками, регулярно проводити термінологічні диктанти та термінологічні розминки для учнів. При роботі з юридичними термінами  використовувати логічно-структурні схеми, таблиці.
Необхідно активніше впроваджувати в практику навчання роботу з юридичними джерелами та нормативно-правовими документами з метою ліквідації нормативної безграмотності, більше уваги приділяти розв’язуванню юридичних задач.                                                                                   
Результативність участі в ІІ  та ІІІ етапах Всеукраїнських олімпіад
2014– 2015 навчальний рік
Школа Вчитель Учень Клас Районна Місце Облас
на
Місце  
Історія    
Липнязька ЗШ №1 Мар’янова В.І. Слюсаренко Олександра 8 42 І Уч.    
Дружелюбівський НВК Юденко О.В. Сульженко Сергій 8 55 І Уч. ІІІ  
ЧервонополянськийНВК Магденко Л.А. Василенко Вікторія 10 49 І Уч.    
Дружелюбівський НВК Юденко О.В. Юденко Олександр 11 78 І Уч.    
Правознавство  
Добровеличківська ЗШ №1 Врадій А.В. Дудник Вікторія 9 43 І Уч.    
Помічнянська ЗШ №3 Сигида О.М. Кобзар Дмитро 10 33 І Уч.    
Добровеличківська ЗШ №1 Врадій А.В. Дудник Вікторія 9 43 І Уч.    
Помічнянська ЗШ №3 Сигида О.М. Плигін Олександр 11 38 І Уч.    
 
Результати   участі   учнів   ЗНЗ району  в    інтерактивному    конкурсі юних    істориків    «Лелека – 2016»
Добровеличківський район (всього – 18)
Дипломи Золотий
Лелека
Срібний
Лелека
Бронзовий
Лелека
Учасник
Бали 100-90 89-80 79-65 64-0
Школа участь золото срібло бронза диплом учасника
Гаївський НВК 18 - 2 8 10

 
Методист РМК                       І.Ткаченко                  
 
Завантажити файл
Категорія: Інформації | Додав: Irina (31.08.2016)
Переглядів: 104 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Обласний педагогіч
Обласний педагогічний Марафон Штрихи до портрета Василя Сухомлинського
Учитель року 2017
Учитель року-2017
Новий навчальний рік
Про організацію
навчально-виховного
процесу
у 2017/2018 н.р.
Результати
Результати ІІ етапу
Всеукраїнських
учнівських олімпіад
2016-2017 н.р.
Пошук
Корисні посилання