Четвер, 25.04.2024, 19:52
Комунальна установа
"Добровеличківський методичний центр
педагогічної майстерності"
Вітаю Вас Гость | RSS
//
Меню сайту
Категорії розділу
Наради керівників [15]
Наради
Накази [135]
Накази начальника відділу освіти
Плани [5]
Плани роботи
Статистика
...
Всього: 111
Нових за місяц: 0
Нових за тиждень: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0

Хлопців: 31
Дівчат: 79
Форма входу
Погода
Головна » Файли » Управлінська діяльність » Наради керівників

Колегія відділу освіти 20.06.2012 р.
23.10.2012, 13:09
   Одним із провідних завдань науково-методичної діяльності школи є забезпечення необхідних умов для творчої діяльності молодих педагогів, надання їм допомоги у проходженні ступенів становлення і розвитку системи роботи.

    У 2011-2012 навчальному році в освітні установи району прибув 21 молодий спеціаліст, 14 - після закінчення Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка, 5 - випускників Уманського державного педагогічного університету ім.. П. Тичини та 2 - після закінчення Олександрійського педагогічного коледжу; 13 з них були зараховані до проходження стажування, 2 молодих вчителів не проходили стажування в зв'язку з тим, що працюють не за фахом, 1 – у відпустці по догляду за дитиною до трьох років, 2 – продовжують навчання, 2 – вибули (в зв’язку із зміною місця проживання) та 1 працює в Добровеличківській ЗШ-інтернаті обласного підпорядкування.

    Успішна діяльність молодого фахівця залежить не лише від його професійної підготовки та особистих якостей, а й від того, в який колектив він потрапить, які умови будуть йому створені, яку методичну допомогу йому надаватимуть.

   Щодо організації стажування видано наказ по відділу освіти від 15 вересня 20101 року № 371 "Про організацію стажування і наставництва молодих вчителів у навчальних закладах району в 2010-2011 навчальному році". Молоді вчителі на початку навчального року були ознайомлені з умовами стажування, склали індивідуальні плани, якими передбачено виконання завдань на весь період стажування.

   Найголовнішим чинником у становленні молодого педагога є період адаптації. Процес адаптації до навчальної діяльності значною мірою обумовлений ступенем і характером допомоги, яку молоді спеціалісти отримують від адміністрації школи, від вчителя-наставника, від ставлення до нього колег по роботі. Дуже важливо, щоб творчий досвід, сміливість у пошуках нових технологій молодий фахівець здобув саме в перші роки своєї педагогічної діяльності. 

   За молодими вчителями закріплено вчителів-наставників з числа досвідчених педпрацівників та методистів районного методичного кабінету.

   В процесі стажування молоді спеціалісти за допомогою наставників розвивали практичні уміння застосовувати теоретичні знання, отримані під час навчання у вищих навчальних закладах, набули та вдосконалили педагогічні навички виховної роботи з дітьми. Вчителі – стажисти вивчали передовий педагогічний досвід старших колег, засвоювали різноманітні методи навчання, впровадження нетрадиційних форм, методів і прийомів навчання, нових педагогічних технологій, систематично знайомилися з новинками методичної літератури.

   Молоді вчителі брали участь у роботі шкільних предметних методоб”єднань. Стажисти відвідували уроки своїх наставників, самі давали відкриті уроки, виховні та позакласні заходи. Стажисти, наставники, а також керівники шкіл отримували консультативну допомогу від районного методичного кабінету щодо організації стажування, оформлення відповідної документації.

   Керівник гуртків Добровеличківського ЦДЮТ Алєксандров Олександр Вікторович розробив пішохідний маршрут вихідного дня «Пішохідними стежками Добровеличківщини», який став переможцем обласного конкурсу на кращі методичні матеріали щодо здорового способу життя «Здорове майбутнє Кіровоградщини» у номінації «Спортивно-оздоровчі традиції».

   Виховна робота вчителя математики Олександрівської ЗШ І-ІІІ ст.. Куріліна Олега Миколайовича спрямована на розв’язання проблеми формування гармонійної, всебічно розвиненої особистості. Згідно проблеми вчитель провів з учнями 8 класу диспут на тему «Енергетичний напій – звір у банці», урок здоров’я «Вплив Інтернету на особистість підлітка»

   Під час проходження стажування вчителем початкових класів Гнатівської ЗШ І-ІІІ ст.. Баглюк Катериною Сергіївною було проведено відкритий виховний захід «Прощання з букварем», на який були запрошені батьки, вчителі та учні 2-4 класів. Відзначена гарна підготовка першокласників та актової зали до свята.

   Вчитель Юр’ївської ЗШ І-ІІ ст. Мельник Володимир Юрійович організував проведення тижня права в школі, виступив на педраді з доповіддю-звітом «Значення уроків історії України у формуванні національної свідомості учнів».

   Відповідно до плану стажування організовує та проводить засідання гуртка «Ерудит» вчителька Олексіївської ЗШ І-ІІ ст. Липкан Ірина Вікторівна.

   Вчитель Любомирської ЗШ І-ІІ ст. Пахалюк Ірина Олександрівна протягом року виготовила багато дидактичного матеріалу та зробила виставку дитячих робіт.

   З метою формування здорового способу життя школярів вчитель Липнязької ЗШ І-ІІІ ст. №1 провів позакласний захід (конкурс-змагання) «Котигорошко» для учнів початкових класів.

   Спільно з наставником провела ряд позакласних заходів («Зимові свята в англомовних країнах» та ін..) вчитель іноземної мови Тишківської ЗШ І-ІІІ ст. №1 Коляда Оксана Леонідівна.

   Цікаво, в активній формі провів позакласний захід з математики «Найсильніша ланка» серед учнів 8-11 класів вчитель Тишківської ЗШ І-ІІІ ст.. №2 Щербань Віктор Анатолійович.

   Аналізуючи звіти наставників, характеристики стажистів, слід відмітити змістовну організацію стажування в Добровеличківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1, Гнатівській ЗШ І-ІІІ ст., Олександрівській ЗШ І-ІІІ ст., Тишківській ЗШ І-ІІІ ступенів №1 та №2, Олексіївській ЗШ І-ІІ ст.

   Старанним і відповідальним педагогом зарекомендувала себе вихователь групи продовженого дня Добровеличківської ЗШ І-ІІІ ст.. №1 Мороз Інна Олександрівна. За період стажування проявив професійну ерудованість та методичну компетентність вчитель математики Олександрівської ЗШ І-ІІІ ст.. Курілін Олег Миколайович. Пахалюк Ірина Олександрівна, вчитель початкових класів Любомирської ЗШ І-ІІ ст.., всю свою роботу спрямовує на створення згуртованого і працездатного учнівського колективу, налагодила тісний зв’язок з батьками своїх вихованців. Відзначається прагнення до постійного підвищення професійного рівня вчителів Біжана Артема Олександровича (Глинянська ЗШ І-ІІ ст.) та Липкан Ірини Вікторівни (Олексіївська ЗШ І-ІІ ст.). Проявляв сумлінність при підготовці до уроків та позакласних заходів Мельник Володимир Юрійович(Юріївська ЗШ І-ІІ ст.). Вмілий організатор дитячого колективу, вимоглива і чуйна до дітей Баглюк Катерина Сергіївна (Гнатівська ЗШ І-ІІ ст.). Добре орієнтується в технологіях інтерактивного навчання та застосовує їх в своїй діяльності Щербань Віктор Анатолійович(Тишківська ЗШ І-ІІІ ст.. №2). Дисциплінованою і працелюбною показала себе вчитель іноземної мови Тишківської ЗШ І-ІІІ ст. №2 Коляда Оксана Леонідівна.

   Аналіз анкет адаптації молодих спеціалістів до роботи в школі та ступеня виконання виробничих функцій педагогічного працівника свідчить, що переважна більшість стажистів мають відмінний ступінь виховної, розвиваючої та виробничої функцій. Проте потребують вдосконалення навчальна, організовуюча та контролююча функції. Декілька стажистів характеризуються задовільним рівнем теоретичної та практичної підготовки, переважно задовільним виконанням основних виробничих функцій педагогічного працівника.

   Протягом 2011-2012 навчального року молоді спеціалісти одержували методичну допомогу на районних семінарах-практикумах вчителів-предметників, брали участь в роботі Школи молодого вчителя, яка вже декілька років поспіль діє на базі Помічнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №3 один раз у квартал. Керівник школи – Гринюк Ольга Михайлівна, директор Помічнянського навчально-виховного комплексу №3, вчитель-методист, заслужений вчитель України. Школа постійно працює над професійною адаптацією молодих вчителів. ЇЇ проблемним питанням є становлення і професійне зростання молодого вчителя. На заняттях школи, які організовані на високому професійному рівні, молоді вчителі мають можливість відвідувати уроки і виховні заходи найкращих педагогів школи та переймати їхній досвід.

   У березні 2012 року згідно з планом районного методичного кабінету та наказом управління освіти і науки облдержадміністрації проведено тиждень молодого вчителя, в його рамках – декаду методичної допомоги молодому вчителю, під час якої здійснено їх анкетування з метою визначення професійної компетентності, відвідування уроків стажистів.

   Протягом Тижня в навчальних закладах району проводились різні заходи, передбачені програмою: творчі звіти молодих вчителів, зустрічі з ветеранами педагогічної праці, анкетування, круглі столи.

   18 березня 2012 року проведено конкурс молодих вчителів, який проходив під назвою "Мій перший крок до зірок”. В ньому взяли участь 6 молодих педагогів, які є вчителями Добровеличківського ЦДЮТ, Гнатівської ЗШ І-ІІІ ст., Помічнянського ЗШ І-ІІІ ст. №3, Тишківської ЗШ І-ІІІ ст.№2, Олексіївської ЗШ І-ІІ ст. та Миколаївської ЗШ І-ІІ ст. Переможцем конкурсу стала Дибенко Віта Юріївна, вихователь дошкільної групи Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів. 

   Троє молодих вчителів району стали учасниками 41-го обласного зльоту. Керівник гуртків Добровеличківського ЦДЮТ Алєксандров О. В. удостоєний премії І. Г. Ткаченка.

   Керівники шкіл приділяли належну увагу створенню молодим спеціалістам належних житлово-побутових умов: забезпеченню їх житлом, вугіллям, залученню до культурного життя. 

   За наслідками стажування молодими педагогами спільно з наставниками були підготовлені та надані на розгляд районної комісії по підведенню підсумків стажування матеріали стажування, а саме: реферати, розроблені на одну з методичних тем та обговорені на засіданні шкільного методичного об’єднання; конспекти двох відкритих уроків та одного позакласного заходу з рецензіями керівників стажування, індивідуальні плани стажування, психолого-педагогічні характеристики класів, листи стажистів з висновками і конкретними рекомендаціями, звіти наставників та анкети адаптації випускників.

   Вивчивши матеріали стажування, комісія по підведенню підсумків стажування вирішила зарахувати стажування :

Алєксандрову Олександру Вікторовичу – керівнику гуртків Добровеличківського ЦДЮТ;

Баглюк Катерині Сергіївні - вчителю початкових класів Гнатівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів;

Біжану Артему Олександровичу - вчителю історії Глинянської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів;

Дзіні Олексію Володимировичу - вчителю фізики та хімії Добровеличківського НВК№2;

Куріліну Олегу Миколайовичу - вчителю математики та фізики Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів;

Коляді Оксані Леонідівні - вчителю англійської мови Тишківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2;

Ліщенку Аркадію Миколайовичу – вчителю фізичної культури Липнязької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1;

Липкан Ірині Вікторівні - вчителю математики Олексіївської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів;

Мороз Інні Олександрівні – вихователю групи продовженого дня Добровеличківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1;

Мельнику Володимиру Юрійовичу - вчителю історії Юріївської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів;

Олійник Оксані Юріївні - вчителю англійської мови Тишківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1;

Пахалюк Ірині Олександрівні - вчителю початкових класів Любомирської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів;

Щербаню Віктору Анатолійовичу - вчителю математики Тишківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2.

Методист районного методичного кабінету                                                                                                      В. Тущенко


Р І Ш Е Н Н Я

Про організацію роботи з молодими вчителями, проведення їх стажування і наставництва у навчальних закладах району у 2011-2012 н. р.

Заслухавши та обговоривши питання "Про організацію роботи

з молодими вчителями, проведення їх стажування і наставництва у навчальних закладах району у 2011-2012 навчальному році ” колегія відділу освіти відмічає, що всім молодим спеціалістам необхідно зарахувати стажування.

З метою поліпшення роботи щодо організації та проведення стажування колегія вирішила :

1.Керівникам навчальних закладів :

1.1. Удосконалювати, урізноманітнювати форми і методи роботи з молодими спеціалістами, зокрема, з стажистами.

1.2. Виносити питання про стан організації стажування молодих вчителів на розгляд педагогічних рад, нарад, заслуховувати керівників стажування, наставників.

1.3.Створювати належні умови для творчого зростання молодих спеціалістів.

1.4.Сприяти активній участі вчителів у роботі Школи молодого вчителя, районних та шкільних методичних об'єднань .

1.5. Ширше залучати молодих вчителів до використання нетрадиційних форм і методів навчання, нових педагогічних технологій.

2. Районному методичному кабінету :

2.1.Організувати та забезпечити у 2012-2013 н.р. роботу Школи молодого вчителя.

2.2.Провести у березні 2012-2013 н.р. тиждень молодого вчителя

2.3. Проводити наради-інструктажі, зустрічі стажистів, наставників.

2.4.Закріплювати за молодими спеціалістами методистів відповідного профілю.

2.5.Практикувати проведення декад надання практичної допомоги молодим вчителям за місцем їх роботи, тижні вчителів-наставників



Голова Н. Козеровська

Секретар Н. Козеровська

 

Категорія: Наради керівників | Додав: ЗавРМК | Теги: колегія, молоді вчителі
Переглядів: 920 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Обласний педагогіч
Обласний педагогічний Марафон Штрихи до портрета Василя Сухомлинського
Учитель року 2018
Учитель року-2018
Новий навчальний рік
Про організацію
навчально-виховного
процесу
у 2018/2019 н.р.
Результати
Результати ІІ етапу
Всеукраїнських
учнівських олімпіад
2018-2019 н.р.
ЗНО
Одеський регіональний
центр
оцінювання якості
освіти
Пошук
Корисні посилання