Учитель – це той же
вчений, але у своїй особливій лабораторії, де він, всебічно вивчаючи учнів,
невпинно творить, щоденно веде пошуки найдосконаліших методів проектування доль
і душ людських.
Протягом усього періоду
існування людського суспільства однією з найважливіших проблем, які належало
розв’язати, було питання передачі накопиченого досвіду. Ще В.О.Сухомлинський
зазначав: «Не можна передати досвід – можна передати ідею, на основі цієї ідеї
шукати свої цікаві методи, створювати свою методику».
Цій важливій проблемі був
присвячений методичний захід на тему: «Моделі, методи, технології та залежність
успішності учнів від їх вибору», який відбувся 15 травня 2013 року в
Помічнянській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 2, де важливим аспектом
діяльності педколективу є запровадження в навчально-виховний процес ідей
видатного педагога В.О. Сухомлинського.
Творчому пошуку та
вдосконаленню професійної майстерності вчителів сприяла робота в групах. У ході
плідної співпраці вчителі обговорювали і оцінювали педагогічні ідеї,
аргументуючи свої позиції, визначали основні причини неуспішності учнів та
шляхи підвищення успішності. Аналізуючи задоволення потреб школярів при кожній
моделі навчання, окремо з позицій «сильного» та «слабкого» учня, педагоги
віддали перевагу інтерактивній моделі навчання. Опираючись на поради видатного
земляка В.О. Сухомлинського, склали заповіді педагогічного спілкування, презентували освітні технології.
На завершення роботи
виробили рекомендації та пропозиції щодо наступної форми проведення засідання з
питань впровадження педагогічного досвіду В.О.Сухомлинського.
|