ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки та психології - Олімпіади - Обдарована дитина - Каталог файлів - Методкабінет відділу освіти Добровеличківської РДА
Понеділок, 27.03.2017, 20:28
Районний методичний кабінет
відділу освіти, молоді та спорту
Добровеличківської райдержадміністрації
Вітаю Вас Гость | RSS
Семінар керівників ПНЗ 24.03.2017р. переноситься на 31.03.2017р.
Меню сайту
Категорії розділу
Олімпіади [60]
МАН, НТУ [3]
Статистика
...
Всього: 100
Нових за місяц: 1
Нових за тиждень: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0

Хлопців: 26
Дівчат: 73
Форма входу
Погода
Головна » Файли » Обдарована дитина » Олімпіади

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки та психології
07.11.2013, 23:41
Звіт
про проведення районної олімпіади
з педагогіки та психології в 2013 н. р.

  01.11.2013 р. на базі Добровеличківського МНВК відбулася районна олімпіада з педагогіки та психології.
  В ІІ етапі взяли участь 8 учнів, переможців шкільних олімпіад.
  Переможцями районної олімпіади стали вихованці Помічнянської ЗШ І-ІІІ ст.. №3 Гаспарян Л.В. (І місце), Непомяща Д.В. (ІІІ місце), керівник - Терещук Р.П.; та Добровеличківської ЗШ І-ІІІ ст. №1 Черчович Н.М. ( ІІмісце), керівник – Бондаренко Н.В.
 Завдання для олімпіади з педагогіки та психології складалися з 2 частин.
І частина – теоретична, що включала в себе виконання двох завдань:
- тести психолого-педагогічного спрямування( 20 тестових завдань з множинним вибором: 10 тестових завдань з психології та 10 завдань з педагогіки). Метою яких було виявлення володіння учасниками олімпіади основними термінами та поняттями психології та педагогіки;
- аналіз проблемної психолого-педагогічної ситуації із врахуванням наданих запитань.
- творча письмова робота, яка передбачала написання твору –есе на запропоновану тему : «Яким я хочу бути і яким хочу бачити інших».
ІІ частина практична, яка включала в себе презентацію учасником навичок організації і проведення уроку у початковій школі ( 3-4 клас) за 15 хв.
Проаналізувавши виконані олімпіадні завдання слід відмітити що більшість учнів дали правильну відповідь на 54 % наведених запитань до тестових завдань з педагогіки та 65 % з психології. Обгрунтовану відповідь на завдання творчої письмової роботи (аналізу проблемної психолого-педагогіячної ситуації і твору-есе) дало 3 учні. Лише 3 учасники з 8 представили фрагмент уроку за обраною темою відповідно до більшості заданих критерій. Але ні один з учасників олімпіади під час представлення фрагменту уроку не використав засобів ІКТ.
Аналіз робіт учасників олімпіади показав, що кращі результати мають ті учні, з якими була проведена попередня підготовча робота за всіма етапами олімпіади.
З вищезазначеного, фахівцям психологічної служби та педагогам рекомендується організовувати цикл індивідуальних занять, консультацій для учнів, які стали переможцями І-го етапу олімпіади. В зв’язку з цим адміністрації школи необхідно визначати години консультації для учнів переможців, що бажають брати участь в олімпіаді з педагогіки і психології з провідними вчителями початкових класів.
 Для підготовки учнів-олімпіадників опиратися на рекомендації, які розміщені на сайті методичного кабінету (Психологічна служба), сайті КОІППО (На допомогу майбутньому учаснику олімпіади).
Категорія: Олімпіади | Додав: tambond
Переглядів: 274 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Учитель року 2017
Учитель року-2017
Графік олімпіад
Графік проведення
ІІІ етапу
Всеукраїнських
учнівських олімпіад
2016-2017 н.р.
Результати
Результати ІІ етапу
Всеукраїнських
учнівських олімпіад
2016-2017 н.р.
Пошук
Корисні посилання