ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки та психології - Олімпіади - Обдарована дитина - Каталог файлів - Методкабінет відділу освіти Добровеличківської РДА
Четвер, 23.03.2017, 06:17
Районний методичний кабінет
відділу освіти, молоді та спорту
Добровеличківської райдержадміністрації
Вітаю Вас Гость | RSS
///
Меню сайту
Категорії розділу
Олімпіади [60]
МАН, НТУ [3]
Статистика
...
Всього: 100
Нових за місяц: 1
Нових за тиждень: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0

Хлопців: 26
Дівчат: 73
Форма входу
Погода
Головна » Файли » Обдарована дитина » Олімпіади

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки та психології
26.11.2012, 10:49

02.11.2012 р. на базі Добровеличківського МНВК відбулася районна олімпіада з педагогіки та психології.

 В ІІ етапі  взяли участь 6 учнів, переможців шкільних олімпіад.

 Переможцями районної олімпіади стали вихованці Добровеличківської ЗШ І-ІІІ ст. №1 Остапенко Єлізавета (І місце), Пожарська  Єлізавета (ІІ місце), керівник -  Березіна А.І;  Помічнянської ЗШ І-ІІІ ст. №3 Сіренко Юлія (ІІІ місце), керівник – Терещук Р.П.

Завдання для олімпіади з педагогіки та психології були підготовлені з урахуванням оволодіння  учнів знаннями про індивідуальний світ людини у психологічних закономірностях його розвитку й функціонування (психологічний аспект) та систематизацію знань щодо функцій та механізмів управління розвитком людини (педагогічний аспект).

Етапами проведення олімпіади з педагогіки та психології були:

І етап – теоретичний, що передбачав виконання двох завдань:

- тести психолого-педагогічного спрямування, метою яких було виявлення володіння учасниками олімпіади основними термінами та поняттями психології та педагогіки;

- творча письмова робота, яка передбачала написання твору –есе на запропоновану тему: «Педагог для мене це…».

ІІ етап – практичний, який передбачав презентацію учасником навичок організації і проведення уроку у початковій школі (3-4 клас) за 15 хв. 

Проаналізувавши виконані олімпіадні завдання, слід відмітити, що більшість учнів дали  правильну відповідь на 52 % наведених запитань до тестових завдань з педагогіки та  75 % з психології. Обгрунтовану відповідь на   завдання творчої письмової роботи дало 2 учні. Лише 1 учасник з 6 представив  фрагмент уроку за обраною  темою відповідно до більшості заданих критерій. Але ні один з учасників олімпіади під час представлення фрагменту уроку не використав засобів ІКТ.

Аналіз робіт учасників олімпіади показав, що кращі результати мають ті учні, з якими була проведена попередня підготовча робота за всіма етапами олімпіади.

Впраховуючи вище зазначене, фахівцям психологічної служби та педагогам рекомендується  організовувати цикл індивідуальних занять, консультацій для учнів, які стали переможцями І-го етапу олімпіади. В зв’язку з цим адміністрації школи необхідно визначити години консультації для учнів переможців, що бажають брати участь в олімпіаді з педагогіки і психології з провідними вчителями  початкових класів.

            Для підготовки учнів-олімпіадників  опиратися на рекомендації, які розміщені на    сайті методичного кабінету (Психологічна служба), сайті КОІППО (На допомогу майбутньому учаснику олімпіади).          

Категорія: Олімпіади | Додав: ЗавРМК | Теги: педагогіка та психологія
Переглядів: 369 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Учитель року 2017
Учитель року-2017
Графік олімпіад
Графік проведення
ІІІ етапу
Всеукраїнських
учнівських олімпіад
2016-2017 н.р.
Результати
Результати ІІ етапу
Всеукраїнських
учнівських олімпіад
2016-2017 н.р.
Пошук
Корисні посилання