П`ятниця, 23.06.2017, 05:26
Районний методичний кабінет
відділу освіти, молоді та спорту
Добровеличківської райдержадміністрації
Вітаю Вас Гость | RSS
///
Меню сайту
Категорії розділу
Дошкільна освіта [25]
Дошкільна освіта
Статистика
...
Всього: 100
Нових за місяц: 0
Нових за тиждень: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0

Хлопців: 26
Дівчат: 73
Форма входу
Погода
Головна » Файли » Дошкільна освіта » Дошкільна освіта

Про порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах
21.04.2015, 10:25
   Надсилаємо для неухильного виконання Порядок комплектування Інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах, затверджений спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 06 лютого 2015 року № 104/52, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 26 лютого 2015 року № 224/26669 (додається).
   Вищезазначений наказ розроблено з метою встановлення єдиних вимог до комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах незалежно від підпорядкування та форми власності.
   Звертаємо увагу, що доступ до навчально-виховного процесу асистента дитини з особливими освітніми потребами (незалежно від нозології) забезпечується керівником дошкільного навчального закладу за письмовою заявою батьків або осіб, які їх замінюють, з урахуванням виконання вимог санітарного законодавства. Функцію асистента дитини з особливими освітніми потребами може виконувати один з батьків або особа, визначена батьками (особами, які їх замінюють) в їх письмовій заяві.
   Питання щодо подальшого навчання в інклюзивній групі дитини, у якої проявляється неконтрольована поведінка, виноситься на розгляд педагогічної ради лише за умови, що така поведінка дитини загрожує її життю чи здоров’ю або життю чи здоров’ю інших дітей.
   Розгляд цього питання на педагогічній раді відбувається з обов’язковою присутністю батьків дитини (або осіб, які їх замінюють). За рішенням педагогічної ради дитина може бути направлена до психолого-медико- педагогічної^консультації для додаткового обстеження з метою отримання рекомендацій щодо проведення ряду заходів психолого-педагогічної корекції відхилень поведінки та подальшого порядку здобуття дошкільної освіти. Таке рішення має бути обґрунтованим та виваженим і прийматися з урахуванням інтересів та права на дошкільну освіту усіх дітей.
Категорія: Дошкільна освіта | Додав: LavrenyukVV
Переглядів: 251 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Обласний педагогіч
Обласний педагогічний Марафон Штрихи до портрета Василя Сухомлинського
Учитель року 2017
Учитель року-2017
Новий навчальний рік
Про організацію
навчально-виховного
процесу
у 2017/2018 н.р.
Результати
Результати ІІ етапу
Всеукраїнських
учнівських олімпіад
2016-2017 н.р.
Пошук
Корисні посилання