Вівторок, 22.08.2017, 11:22
Районний методичний кабінет
відділу освіти, молоді та спорту
Добровеличківської райдержадміністрації
Вітаю Вас Гость | RSS
///
Меню сайту
Категорії розділу
Дошкільна освіта [25]
Дошкільна освіта
Статистика
...
Всього: 100
Нових за місяц: 0
Нових за тиждень: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0

Хлопців: 26
Дівчат: 73
Форма входу
Погода
Головна » Файли » Дошкільна освіта » Дошкільна освіта

Музейна педагогіка
27.04.2014, 21:53

Музейна педагогіка - досить новий, але вже популярний напрям навчально-виховної діяльності.

Сьогодні чи не найважливішими і найактуальнішими напрямами роботи  в царині музейної педагогіки є духовно – моральне та громадянсько – патріотичне виховання. Адже від того, яке зерно ми посіємо в душі дітей у дошкільному віці, таким паростком проросте воно в майбутньому, впливаючи на формування характеру та самосвідомості особистості.

 Використання засобів музейної педагогіки дає змогу пробудити в дітях відчуття приналежності до свого роду, до рідної землі, прагнення долучитися до культури українського народу, його історії, традицій.

Педагоги Добровеличківського дошкільного навчального закладу «Ромашка» часто замислювалися над тим, як ознайомити дошкільнят з абеткою загальнолюдської культури, як домогтися, щоб у дитини виникла потреба бути доброю, чуйною, як розкрити її особистий потенціал. Творчий пошук зорієнтував педагогів до музейної педагогіки, засобами якої можна ефективно розв’язувати ці завдання.

Музейна педагогіка в  дошкільному закладі – це енергія творчої діяльності усіх педагогічних працівників, завдяки якій цей напрям успішно розвивається в нас уже  протягом багатьох років. Така діяльність захоплює педагогів, духовно збагачує та розвиває дітей, подобається батькам, вносить радість у повсякденне життя. На сьогодні в Добровеличківському дошкільному закладі напрацьовано чимало практичних матеріалів для роботи з дітьми: конспекти занять, сценарії свят, розваг, конкурсів, пошуково – дослідницька робота, тощо.

Пізнаючи нове,  незвичайне, діти, як правило, залучають у сферу своїх інтересів і батьків. Створення навіть маленької експозиції задіює різноманітні форми роботи не тільки з педагогами і дітьми, а й із сім’ями дітей.

Тож і зорієнтувались вихователі на створення в дошкільному закладі міні-музеїв:

«Бджілка» - вихователь Прокопчук О.О.

«Картинна галерея» - вихователь Денисенко О.

«Курочка ряба» - вихователь Блохіна Н.М.

«Казкові герої» - вихователь  Реута Л.М.

«Дерев’яна іграшка» - вихователь Васільєва Н.І.

«Транспорт» - вихователь Жовта В.М.

«Лялька» - вихователь Дрогуль О.П.

«Дерев’яна іграшка» - вихователь  Ліцтвіцька О.В,

 

Педагоги Добровеличківського дошкільного закладу переконані, що у дошкільному віці починається фактичне становлення особистості. Тому вони прагнуть  не лише дати дитині уявлення про навколишній світ, але й виділити при цьому такі змістовні опорні  моменти, які слугуватимуть їй у майбутньому ціннісними орієнтирами. І саме створені  музеї дають змогу збагатити дітей враженнями від предметів, яких вони ніколи не бачили та й не могли бачити в повсякденні, розширити їхній кругозір, сформувати системне уявлення про світ.

Завдяки музейній педагогіці ми маємо змогу ефективно формувати в кожного вихованця здатність до творчості, розвивати уяву дітей, їхню фантазію, навички продуктивної діяльності (малювання, ліплення, аплікації) та самостійності.

Полюбивши і засвоївши цінності музейного простору, надалі діти стануть вдячними відвідувачами музейних залів культурних заходів, а отже  - інтелігентними, високодуховними, добре вихованими, креативними і досвідченими  людьми.

 

 

 

 

Категорія: Дошкільна освіта | Додав: Личко
Переглядів: 606 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Обласний педагогіч
Обласний педагогічний Марафон Штрихи до портрета Василя Сухомлинського
Учитель року 2017
Учитель року-2017
Новий навчальний рік
Про організацію
навчально-виховного
процесу
у 2017/2018 н.р.
Результати
Результати ІІ етапу
Всеукраїнських
учнівських олімпіад
2016-2017 н.р.
Пошук
Корисні посилання